Så här kan det gå om man snor en bil

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Hornet & jag hamnade mitt uppe i en biljakt inne i Sthlm & den sluta ju med att killen blir knuffad av en civil polisbil på Sveavägen. Jag tror dom kikat förmycket på den amerikanska polisen. Som tur e kom ingen ivägen för den här killen & dom hitta även ett större parti narkotika i bilen så vi får väl hoppas på att dom låser in killen & kastar nyckeln....

Här e lite bilder som jag tog LÄNK

Last edited:
Swedie skrev:
Rätt gjort att knuffa bilen. Ska vi behöva kalla polisen för pussies?

Problemet är ju att dom kunde gjort det på essingeleden & inte så centralt i stan... Men det e ju klart skit samma om några oskyldiga dött som råka komma ivägen

Ser ni hur självgoda poliserna ser ut? Raka i ryggen och lite stolta. Sådär brukar inte jag se ut om jag jobbat natt.

Jag hoppas at du har sålt bilderna till expressen och aftonbladet, många tusenlappar att tjäna på det.
Och om någon annan har tänkt att sno badtoys bilder för att göra detta: Det är grovt brott, bara så ni vet.

Dee_cati skrev:
Jag hoppas at du har sålt bilderna till axrepssen och aftonbladet, många tusenlappar att tjäna på det.
Och om någon annan har tänkt att sno badtoys bilder för att göra detta: Det är grovt brott, bara så ni vet.

Det e lugnt har redan skickat bilder till Expressen det gjordes i samma veva som bärgnings arbetet på börjades. Men sen e det ju upp till dom att anv dom...

/Simon

Ring aftonbladet också och pressa dem litegrann. 08-725 22 05 till Peter på aftonbladet. Säger de att de köper ensamrätten till bilderna så är det inget att bry sig om då det inte finns någon lag på att du inte kan sälja dem till någon annan också, och de blåser dig om du får chansen :)

Dee_cati skrev:
Ring aftonbladet också och pressa dem litegrann. 08-725 22 05 till Peter på aftonbladet. Säger de att de köper ensamrätten till bilderna så är det inget att bry sig om då det inte finns någon lag på att du inte kan sälja dem till någon annan också, och de blåser dig om du får chansen :)

Okej Tack :)

BadToy skrev:
Problemet är ju att dom kunde gjort det på essingeleden & inte så centralt i stan... Men det e ju klart skit samma om några oskyldiga dött som råka komma ivägen
Tror nog att poliserna har full koll på vad de gör. Verkar ju inte som om de kört upp på trottoaren ens.

Mrööh. Bilregistret svarar inte på ägarfråga via SMS ang. Chevan. Skumt, har aldrig fallerat förr, inte ens på Krimbilar. Det är någe muffens med det hela, som Reodor skulle ha sagt.

sportarn skrev:
Tror nog att poliserna har full koll på vad de gör. Verkar ju inte som om de kört upp på trottoaren ens.

Tvivlar inte en sec på att dom för det mesta har full koll. Men jag har sett rätt mycket när det gäller deras insatser... Men nu var jag där & jag följde hela deras insats på radion... & där dom tryckte honom fanns det både andra bilar i den mötande filen + att det gick folk på trotoaren....

Skönt att se. Hur kom det sig att polisbilen så så oskadd ut? Den andra var ju totalt smashad.

Nicke skrev:
Skönt att se. Hur kom det sig att polisbilen så så oskadd ut? Den andra var ju totalt smashad.

Dom tryckte Chevan med s80´n vänster bak så att han fick sladd & klippte 2 refuger var av att den ena var trafikljus stolpe...
s80-sivil-sveav.jpg

OK. Låter lite vådligt mitt i stan... Schyssta bilder förresten!

BadToy skrev:
Dom tryckte Chevan med s80´n vänster bak så att han fick sladd & klippte 2 refuger var av att den ena var trafikljus stolpe...

hrc skrev:
Mrööh. Bilregistret svarar inte på ägarfråga via SMS ang. Chevan. Skumt, har aldrig fallerat förr, inte ens på Krimbilar. Det är någe muffens med det hela, som Reodor skulle ha sagt.

Du vet att den du söker på utan problem kan få reda på att är intresserad av hans bil?

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D