Så här går det om man har en Lcd i bilen

Ronnie

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Såld:KTM 660 SMC -04, Såld:R6 -00:a
Köpte en Lcd in dash och monterade in för 3 dagar sen, tänkte koppla in xboxen så småningom, så i morse kom man ut och såg att någon el några har våldtagit min kära bil.

Notera fingeravtrycken på 5:E bilden, polisen tog emot den delen och skickade till Lab :tummenupp
Dom har stått på avgas röret när dom försökte bryta upp bagage luckan (genom att dra loss plast delen :kocko ) el om dom trodde slut dämparen skulle lossna (e ju ingen ditskruvad grej, riktigt svetsad)

Var köper man larm som ringer uppdig då det utlöses???

Så man kan ta lagen i egna händer :mad: e min 4:e sterio jag blir av med sen man fick körkortet :död

Inbrottstjuvarna kan ju inte anmäla en om dom försvinner lite snyggt :rolleyes: efter man har rånat dom på lite grejer förstås :rofl

Bifogat

• LITEN1.JPG
    LITEN1.JPG
    47.4 KB · Visningar: 418
  • Liten2.JPG
    Liten2.JPG
    43.3 KB · Visningar: 344
  • Liten3.JPG
    Liten3.JPG
    52.3 KB · Visningar: 437
  • Liten4.JPG
    Liten4.JPG
    51.3 KB · Visningar: 430
  • Liten8.JPG
    Liten8.JPG
    60.6 KB · Visningar: 548
  • Liten9.JPG
    Liten9.JPG
    66.4 KB · Visningar: 368
Last edited:
Vem är smart nog att sno "R"emblenet utan klistret?? 113,5kr på volvo brant :kocko :kocko :kocko :kocko

Bifogat

• Liten5.JPG
    Liten5.JPG
    40.7 KB · Visningar: 275
  • Liten6.JPG
    Liten6.JPG
    49.5 KB · Visningar: 305
  • Liten7.JPG
    Liten7.JPG
    67.2 KB · Visningar: 434
Fy fan va tråkigt när man inte kan få ha saker i frred. man borde höja alla straff i sverige och ta tag i metoder som att kapa fingrar vid stöld mm. Kanske inte just vid förtkörning mm :tungan

Får du ut nåt på hemförsäkring eller nåt?

Man blir ju lugnt sugen på att lämna en bil olåst en bit utanför centrum, lägga sig i en buske å bara vänta.

När min förra hoj blev stulen lyckades de inte ta den första kvällen så de kom tillbaka andra kvällen och stal den då istället. Fatta att man blir paff när man får inbrott nästa dag igen.... :näsblod

beklagar inbrottet... skickar pm om larmet...

//coisa

Ronnie skrev:
Köpte en Lcd in dash och monterade in för 3 dagar sen, tänkte koppla in xboxen så småningom, så i morse kom man ut och såg att någon el några har våldtagit min kära bil.

Notera fingeravtrycken på 5:E bilden, polisen tog emot den delen och skickade till Lab :tummenupp
Dom har stått på avgas röret när dom försökte bryta upp bagage luckan (genom att dra loss plast delen :kocko ) el om dom trodde slut dämparen skulle lossna (e ju ingen ditskruvad grej, riktigt svetsad)

Var köper man larm som ringer uppdig då det utlöses???

Så man kan ta lagen i egna händer :mad: e min 4:e sterio jag blir av med sen man fick körkortet :död

Inbrottstjuvarna kan ju inte anmäla en om dom försvinner lite snyggt :rolleyes: efter man har rånat dom på lite grejer förstås :rofl

Lucifer skrev:
Fy fan va tråkigt när man inte kan få ha saker i frred. man borde höja alla straff i sverige och ta tag i metoder som att kapa fingrar vid stöld mm. Kanske inte just vid förtkörning mm :tungan

Får du ut nåt på hemförsäkring eller nåt?

Man blir ju lugnt sugen på att lämna en bil olåst en bit utanför centrum, lägga sig i en buske å bara vänta.

När min förra hoj blev stulen lyckades de inte ta den första kvällen så de kom tillbaka andra kvällen och stal den då istället. Fatta att man blir paff när man får inbrott nästa dag igen.... :näsblod

Har ju helförsäkring men den täcker ju inte lösa saker som inte hör till bilen, det får jag ta ut på hemförsäkringen troligen. funderar exakt på samma sak, fixa till bilen med en ännu mer synlig lcd o ligga o vänta på dom.

Hörde en polare berätta idag, Nån med en 2 dörrars gammal saab hade kollat ner från balkongen, och såg en kille ligga med halva kroppen in i bilen o greja, han hade tagit på sid o gått ner, killen ligger kvar, tagit tag i dörren och drämt igen den på hans ben och sen gått och lagt sig igen, 2 timmar senare kommer polisen och ringer på och undrar varför det ligger en kille med båda benen brytna brevid hans uppbrytna bil??? Han hade ingen aning...
Så jäkla rätt gjort

Själv han jag inte så långt pga jag ringde farbror blå och sa att jag går ner nu med golfklubban... och pratar med dem som höll på med min bil... farbror blå var här på väldigt kort tid... men nästa gång ringer jag inte före utan efteråt...

Ronnie skrev:
Har ju helförsäkring men den täcker ju inte lösa saker som inte hör till bilen, det får jag ta ut på hemförsäkringen troligen. funderar exakt på samma sak, fixa till bilen med en ännu mer synlig lcd o ligga o vänta på dom.

Hörde en polare berätta idag, Nån med en 2 dörrars gammal saab hade kollat ner från balkongen, och såg en kille ligga med halva kroppen in i bilen o greja, han hade tagit på sid o gått ner, killen ligger kvar, tagit tag i dörren och drämt igen den på hans ben och sen gått och lagt sig igen, 2 timmar senare kommer polisen och ringer på och undrar varför det ligger en kille med båda benen brytna brevid hans uppbrytna bil??? Han hade ingen aning...
Så jäkla rätt gjort

coisa skrev:
Själv han jag inte så långt pga jag ringde farbror blå och sa att jag går ner nu med golfklubban... och pratar med dem som höll på med min bil... farbror blå var här på väldigt kort tid... men nästa gång ringer jag inte före utan efteråt...

Rätt, asså då kom dom fort, då vet man de om man vill ha dit farbror blå :tummenupp

Ronnie skrev:
Så jäkla rätt gjort

Hehe, helt rätt gjort, även om man kanske skulle slagit dörrn i huvvet på honom istället, och lagt på E4'an... :tummenupp

Det är visst ända sätte som fungerar... det blev t.o.m. 3 patruller... kanske lät för aggresiv när jag ringde...

Ronnie skrev:
Rätt, asså då kom dom fort, då vet man de om man vill ha dit farbror blå :tummenupp

coisa skrev:
Det är visst ända sätte som fungerar... det blev t.o.m. 3 patruller... kanske lät för aggresiv när jag ringde...

De värsta va la att dom va ute efter dig då dom kom?? dom skulle rädda den stackars inbrottstjuven från den stora starka golfande ägaren :Bugar

japp det var nog så... (eller skulle dom rädda min driver :hihi ) det är ju synd om tjyvarna... dom har ju hamnat snett här i livet... och vi alla får väl se till att dom hamnar sneare :hihi :D

Ronnie skrev:
De värsta va la att dom va ute efter dig då dom kom?? dom skulle rädda den stackars inbrottstjuven från den stora starka golfande ägaren :Bugar

Fast man får passa sig så man inte åker dit :7peta det är många ggr man vill ta lagen i egna händer men oftast får man vara ödmjuk(så gott det går) å låta farbror blå göra jobbet :brinnerup

Tråkit! På bilderna ser det lite ut dom dom försökt ha sönder så mýcket som möjligt. Bara hoppas att farbror blå hittar dom som gjorde det.
Sen hälsar du på dom, med huva och bollträ!
Vart stog den parkerad??

tycker tjuvarna e allmänt klantiga för tillfället...
Blev av med min bil för två månader sen, o när ja hitta den igen, så hade tjuvarna kört sönder ett däck, o stannat o hissat upp bilen o satt på reservhjulet och lagt det gamla däcket i bagageluckan o sen kört vidare.. :kocko VEM FAN GÖR DET I EN BIL MAN SNOTT???

Showtime skrev:
tycker tjuvarna e allmänt klantiga för tillfället...
Blev av med min bil för två månader sen, o när ja hitta den igen, så hade tjuvarna kört sönder ett däck, o stannat o hissat upp bilen o satt på reservhjulet och lagt det gamla däcket i bagageluckan o sen kört vidare.. :kocko VEM FAN GÖR DET I EN BIL MAN SNOTT???

:confused: Ja du, kungen kör ju med körförubd så va gör inte tjuvarna för tokighter :confused:

Ronnie skrev:
Jävligt tråkigt att de misshandlade din bil, det är så jävla synd att folk och fä (Nää dessa idioter är bara fä´n) inte kan hålla sina fula fingrar ifrån annans egendom.

Jag har dock en fråga, Såg att Du skrev att du skulle montera in din Xbox.

Jag har haft tanken att montera min Xbox i bilen, men hört att den kräver mer kräm än vad 12V uttaget kan ge,,,Hart Du några tips hur man får till en fungerande Xbox i bilen

Goose skrev:
Jävligt tråkigt att de misshandlade din bil, det är så jävla synd att folk och fä (Nää dessa idioter är bara fä´n) inte kan hålla sina fula fingrar ifrån annans egendom.

Jag har dock en fråga, Såg att Du skrev att du skulle montera in din Xbox.

Jag har haft tanken att montera min Xbox i bilen, men hört att den kräver mer kräm än vad 12V uttaget kan ge,,,Hart Du några tips hur man får till en fungerande Xbox i bilen

http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010067518

Denna har ja beställt, står att den är anpassad till xbox, sen har ja läst att med en vanlig universal omvandlare så måste bilen var igång för att xboxen ska fungera,
Hade tänkt koppla in omvandlaren på tändningen så när man stänger av bilen så dör xboxen automatiskt, så man inte står där utan batteri :3freak

Dan innan dom snodde grejerna, så testade ja xboxen med ström från huset, fasen va ballt de va att kunna sitta i sin kärra o lira o greja, har Madcatz trådlösa som går på 2,4mhz bandet, den rekomenderar ja, går genom väggar o allt (vissa andra tål inte att man lägger handen ivägen)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti