Så här borde man kunna köra bil i Stockholm också?

Troligt att de inte fick sakta ner, antagligen ett gäng hillbillies som tyckte att det där med irak inte var så kul. Så de bestämde sig för att sticka ut i lillbilen och filma lite

Jävlar vad jag hade toklackat om nån gjorde sådär på min bil :näsblod

Ser förjävla kul ut men är ganska taskigt ändå? :D
Hade det varit min bil hade jag blivit rasande!

Störst går först, så är det. Sådär måste man köra i sthlm när man har lite större bil då tokholmarna inte kan köra för fem öre.

Störst går först, så är det. Sådär måste man köra i sthlm när man har lite större bil då tokholmarna inte kan köra för fem öre.

Äh... Du är van vid huvudgatan i arboga, där välkommen och välkommen tillbakaskyltarna sitter på samma stolpe. Förstår att du blir rädd när det är fler än två bilar på vägen...

/Carin

O då hade du hoppat ut o sprungit efter som irakier o slagit ner de amerikanska soldaterna o bilen? :yoparty

Jag tror inte att de blev så glada heller! Men vad kan de göra?

//R

Det där med att hoppa ur hittade du på, jag har inte sagt att Irakerina tyckte det var kul, den vinklingen hittade du också på.

Jag menar att de amerikanska "soldaterna" inte hade behövt göra det. Tror inte det spelar någon roll om bilen kör i 20 eller 50, har nån jävel ett pansarskott så blir bilen skrot hur som helst

Det där med att hoppa ur hittade du på, jag har inte sagt att Irakerina tyckte det var kul, den vinklingen hittade du också på.

Jag menar att de amerikanska "soldaterna" inte hade behövt göra det. Tror inte det spelar någon roll om bilen kör i 20 eller 50, har nån jävel ett pansarskott så blir bilen skrot hur som helst

Mobilitet är viktigt, det är skitsvårt att eldöverfalla något som fortfarande rör sig, att stanna för något är en dödssynd, bokstavligen.

Det jag menade var att det är väl ganska så underförstått att alla blir arga om de blir påkörda av en hummer..

//R

Mobilitet är viktigt, det är skitsvårt att eldöverfalla något som fortfarande rör sig, att stanna för något är en dödssynd, bokstavligen.

men nu handlade inte om att stanna, det som visades i filmklippet handlade om att köra i 50 istället för 35-40 (uppskattar jag det till). Jag menar, skulle nån verkligen vilja skjuta bilen är det "bara" att springa ut framför bilen och skjuta av ett p-skott?

jaja, jag tycker hur som helst att det var onödigt gjort. Men jag skyller det på den risigaste busken i världen, usa skulle varit borta därifrån för läängesen. :huvet

Det jag menade var att det är väl ganska så underförstått att alla blir arga om de blir påkörda av en hummer..

//R

Ja och jag har inte sagt något annat? Det jag sa var att jag skulle bli arg om det hände mig, det utsluter inte att ingen annan inte får bli arg? :näsblod

Last edited:
men nu handlade inte om att stanna, det som visades i filmklippet handlade om att köra i 50 istället för 35-40 (uppskattar jag det till). Jag menar, skulle nån verkligen vilja skjuta bilen är det "bara" att springa ut framför bilen och skjuta av ett p-skott?

jaja, jag tycker hur som helst att det var onödigt gjort. Men jag skyller det på den risigaste busken i världen, usa skulle varit borta därifrån för läängesen. :huvet

Risken minskar i kvadrat med hastigheten, ungefär...

Sen att den risigaste busken (och hans farsa)rår för en massa jävla sjuka saker, det är en annan sak.

Risken minskar i kvadrat med hastigheten, ungefär...

Sen att den risigaste busken (och hans farsa)rår för en massa jävla sjuka saker, det är en annan sak.

Ja just det ja, samma princip som när man kör motorcykel. :D

Förklara gärna vad du menar.

Jag får personligen viss förståelse för varför jänkarna inte är så omtyckta där nere.

.

2745109 Förklara gärna vad du menar.

Jag får personligen viss förståelse för varför jänkarna inte är så omtyckta där nere.

.
precis, detta skapar ju inte direkt bättre "stämmning", inte för att det kanske spelar någon roll, men klart att dem blir irriterade, arga och deras hat mot amerikanarna ökar ju..

Synd att chaffören i bussen gick åt sidan.

Skulle vart kul om han bromsat istället.

Äh... Du är van vid huvudgatan i arboga, där välkommen och välkommen tillbakaskyltarna sitter på samma stolpe. Förstår att du blir rädd när det är fler än två bilar på vägen...

/Carin

Jag visste inte ens att vi hade en huvudgata :D Då man har jobbat som byggjobbare i sthlm så har man vanan inne att tuta och peka finger till alla dårar som inte förstår att jag har företräde.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg