Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jävlar vad jag hade toklackat om nån gjorde sådär på min bil![]()
Störst går först, så är det. Sådär måste man köra i sthlm när man har lite större bil då tokholmarna inte kan köra för fem öre.
O då hade du hoppat ut o sprungit efter som irakier o slagit ner de amerikanska soldaterna o bilen?![]()
Jag tror inte att de blev så glada heller! Men vad kan de göra?
//R
Det där med att hoppa ur hittade du på, jag har inte sagt att Irakerina tyckte det var kul, den vinklingen hittade du också på.
Jag menar att de amerikanska "soldaterna" inte hade behövt göra det. Tror inte det spelar någon roll om bilen kör i 20 eller 50, har nån jävel ett pansarskott så blir bilen skrot hur som helst
Det där med att hoppa ur hittade du på, jag har inte sagt att Irakerina tyckte det var kul, den vinklingen hittade du också på.
Jag menar att de amerikanska "soldaterna" inte hade behövt göra det. Tror inte det spelar någon roll om bilen kör i 20 eller 50, har nån jävel ett pansarskott så blir bilen skrot hur som helst
Mobilitet är viktigt, det är skitsvårt att eldöverfalla något som fortfarande rör sig, att stanna för något är en dödssynd, bokstavligen.

Det jag menade var att det är väl ganska så underförstått att alla blir arga om de blir påkörda av en hummer..
//R

men nu handlade inte om att stanna, det som visades i filmklippet handlade om att köra i 50 istället för 35-40 (uppskattar jag det till). Jag menar, skulle nån verkligen vilja skjuta bilen är det "bara" att springa ut framför bilen och skjuta av ett p-skott?
jaja, jag tycker hur som helst att det var onödigt gjort. Men jag skyller det på den risigaste busken i världen, usa skulle varit borta därifrån för läängesen.![]()
Risken minskar i kvadrat med hastigheten, ungefär...
Sen att den risigaste busken (och hans farsa)rår för en massa jävla sjuka saker, det är en annan sak.
Sen att den risigaste busken (och hans farsa)rår för en massa jävla sjuka saker, det är en annan sak.
precis, detta skapar ju inte direkt bättre "stämmning", inte för att det kanske spelar någon roll, men klart att dem blir irriterade, arga och deras hat mot amerikanarna ökar ju..2745109Förklara gärna vad du menar.
Jag får personligen viss förståelse för varför jänkarna inte är så omtyckta där nere.
.
Äh... Du är van vid huvudgatan i arboga, där välkommen och välkommen tillbakaskyltarna sitter på samma stolpe. Förstår att du blir rädd när det är fler än två bilar på vägen...
/Carin
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen