Så gör du en flicka lycklig!

Körde på kvällen när det va rätt mörkt, plötsligt ser man något som kommer mot en med ETT ljus tänt. en MC tänker man ! När man kommer till mötet puttrar en moppe förbi i 30km/h :huvet

Plus 15 grader och sol idag...... :banana Men forfarande snö uppe i bergen vilket bara innebär stadskörning än så länge

McB skrev:
Blev DU lycklig av att se någon annan köra hoj? Weird. Jag hade snarare deppat ihop.

Edit: jag har andra knep för att göra flickor lyckliga. :nicka

Men mcb, du har ju alltid varit lite underlig... :hihi

Vi var några potatisar som var ute i lördags och körde. Det e alltid en ära att göra en dam glad :rofl

chrtur skrev:
Plus 15 grader och sol idag...... :banana Men forfarande snö uppe i bergen vilket bara innebär stadskörning än så länge

Käften :mad:

Här regnar det och är svinkallt.....

Men 1:a april smäller det... Ca 10000 i minuten för att va exakt :yoparty

De som blir ¨kåta¨ på hojar kan få sitta i fönstret på mitt kontor. Bosken kör förbi på sin 748 minst en gång/dag + en massa andra hojar! :kär

Vet vad du menar. Såg en sporthoj i Norrk igår när jag var på väg ut till Maxi. Det :) höll i sig ett bra tag.... :banana

Macho Woman skrev:
Du åker sporthoj genom stan en solig lördageftermiddag i mars. Det skriket jag gav till när jag tidigare i dag såg (och hörde mullret av) två Potatisar som gled förbi Sergels dövade öronen på sådär 40 andra stadsbesökare. Det är lycka det!

haha jag fick beröm av en tjej i dag! då framhjulet lättade inne stan i dag då man körde bud hojen när man sen stannde vid rödlyset där tjejjen stod så gjorde hon :tummenupp och sa vackert!

kan ni gissa om hjulet lättade igen då det slog om till grönt!

tyvärr sitter vinter däcken på hojen fortfaradnde och det spöregnade så våren kändes långt bort ändå......

//Mcbudet

Coola Ola skrev:
Givetvis förstår jag.... Jag blir också kåt när jag hör/ser en mc åka förbi, oavsett om det är en kille eller tjej på hojen. :tungan Varje dag med gamla bettan på service är en pina :död

Hoppas hojen blir fixad snart, så du slipper bli kåt på killar på sporthoj.. :tungan

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage