Så gör du en flicka lycklig!

Körde på kvällen när det va rätt mörkt, plötsligt ser man något som kommer mot en med ETT ljus tänt. en MC tänker man ! När man kommer till mötet puttrar en moppe förbi i 30km/h :huvet
 
Plus 15 grader och sol idag...... :banana Men forfarande snö uppe i bergen vilket bara innebär stadskörning än så länge
 
McB skrev:
Blev DU lycklig av att se någon annan köra hoj? Weird. Jag hade snarare deppat ihop.

Edit: jag har andra knep för att göra flickor lyckliga. :nicka

Men mcb, du har ju alltid varit lite underlig... :hihi
 
Vi var några potatisar som var ute i lördags och körde. Det e alltid en ära att göra en dam glad :rofl
 
chrtur skrev:
Plus 15 grader och sol idag...... :banana Men forfarande snö uppe i bergen vilket bara innebär stadskörning än så länge

Käften :mad:

Här regnar det och är svinkallt.....

Men 1:a april smäller det... Ca 10000 i minuten för att va exakt :yoparty
 
De som blir ¨kåta¨ på hojar kan få sitta i fönstret på mitt kontor. Bosken kör förbi på sin 748 minst en gång/dag + en massa andra hojar! :kär
 
Vet vad du menar. Såg en sporthoj i Norrk igår när jag var på väg ut till Maxi. Det :) höll i sig ett bra tag.... :banana

Macho Woman skrev:
Du åker sporthoj genom stan en solig lördageftermiddag i mars. Det skriket jag gav till när jag tidigare i dag såg (och hörde mullret av) två Potatisar som gled förbi Sergels dövade öronen på sådär 40 andra stadsbesökare. Det är lycka det!
 
haha jag fick beröm av en tjej i dag! då framhjulet lättade inne stan i dag då man körde bud hojen när man sen stannde vid rödlyset där tjejjen stod så gjorde hon :tummenupp och sa vackert!

kan ni gissa om hjulet lättade igen då det slog om till grönt!

tyvärr sitter vinter däcken på hojen fortfaradnde och det spöregnade så våren kändes långt bort ändå......


//Mcbudet
 
Coola Ola skrev:
Givetvis förstår jag.... Jag blir också kåt när jag hör/ser en mc åka förbi, oavsett om det är en kille eller tjej på hojen. :tungan Varje dag med gamla bettan på service är en pina :död

Hoppas hojen blir fixad snart, så du slipper bli kåt på killar på sporthoj.. :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top