Så går det när man ska burna och vara kaxig..

Finns nog ingen i hela världen som kan kalla det där för race incident. :3freak

Feta skottpengar på killen som kom bakifrån.

skojar ni eller? idioten står och börnar på en bana där man normalt försöker köra så fort man kan. Det är väl hans fel till 100% att det smäller.

Nä kanske inte men i vilket fall som så är det väl börnmannens fel.
tror jag ska ställa mig på motorvägen och börna lite och se om nån jävla idiot kör på mig :D

Nä kanske inte men i vilket fall som så är det väl börnmannens fel.
tror jag ska ställa mig på motorvägen och börna lite och se om nån jävla idiot kör på mig :D

Så nästa gång Rossi burnar efter ett race så är det hans eget fel om Roberts kör på honom?!
E6:an går inte att jämföra med en RR-bana, och det är 100% pundarens fel dvs han som inte har koll på vart han kör.

haha ok....
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

gäller samma teori om han hade fått för sig att köra banan åt andra hållet? hade dom andra varigt idioter som krockade med honom då?

Last edited:
haha ok....

gäller samma teori om han hade fått för sig att köra banan åt andra hållet? hade dom andra varigt idioter som krockade med honom då?

Nej i det fallet så är det ganska uppenbart att samma teori inte gäller.

Fuck-you-burn out-killen får skylla sig själv. Dåligt valt ställe.

Skönt att någon med erfarenhet och kunskap kliver in i tråden och förklarar läget!:rolleyes:

Last edited:

varför är det uppenbart? jag tycker det är lika korkat vilket som. 0 säkerthetstänk

För att man får stanna på banan, men inte köra mot färdriktningen. Säkerhetstänket ligger i att hålla koll på vart man kör!
På "in-varvet" på varje pass så brukar förarna stanna för att göra provstarter. Skulle det vara hål i huvudet det med?
Ögonen sitter på framsidan av huvudet av en anledning...
Det var inte så länge sedan två förare krokade ihop mitt ute på banan pga att de båda vände sig om för att titta bakåt. Båda blev bestraffade...

Nej i det fallet så är det ganska uppenbart att samma teori inte gäller.

varför är det uppenbart? jag tycker det är lika korkat vilket som. 0 säkerthetstänk

Har du någonsin sett ett race lr vart på en tävling efter Målgång är det mer regel än undantag att man burnar vid en vinst...det gör vi här hemma i sverige med

felet är självklart han som kör på honom bakifrån men som idrotten ser ut idag så förvånar det inte mej om han siktar på killen för att han va en dålig förlorare :rolleyes:

racet är vunnet, han är vinnare o han vill stila lite gran. ser ut att vara realtift rakt där dom kör o kommer ifrån så man tycker ju att killen som kör på han borde ha lite mera uppsickt.

Uhm, precis som i normal trafik är det väl alltid BAKOMvarande som ska hålla uppsikt och avstånd nog att kunna/hinna bromsa/veja för att inte köra in i framförvarande.
Rent hypotetiskt sett kunde ju killen i filmen ha stannat pga av nåt fel med hojen eller nåt på banan, klart bakomvarande måste ha uppsikt.
Kör man in i framförvarande har man bara sig själv att skylla.

Hahaha, bra tänkt där ditt fucko :tummenupp.

Känner du dig träffad så ta åt dig.

racet är vunnet, han är vinnare o han vill stila lite gran. ser ut att vara realtift rakt där dom kör o kommer ifrån så man tycker ju att killen som kör på han borde ha lite mera uppsickt.

Jo är det som du säger så håller jag helt klart med. jag va kanske lite snabb att döma situationen.

haha ok....

men han körde inte banan åt andra hållet

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...