Hygglo
Solskens knutte...
Vilken nolla ...
http://www.break.com/index/waving-biker-rear-ended-badly.html
http://www.break.com/index/waving-biker-rear-ended-badly.htmlFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.break.com/index/waving-biker-rear-ended-badly.html
skojar ni eller? idioten står och börnar på en bana där man normalt försöker köra så fort man kan. Det är väl hans fel till 100% att det smäller.
skojar ni eller? idioten står och börnar på en bana där man normalt försöker köra så fort man kan. Det är väl hans fel till 100% att det smäller.
Nä kanske inte men i vilket fall som så är det väl börnmannens fel.
tror jag ska ställa mig på motorvägen och börna lite och se om nån jävla idiot kör på mig![]()
haha ok....
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
gäller samma teori om han hade fått för sig att köra banan åt andra hållet? hade dom andra varigt idioter som krockade med honom då?
Fuck-you-burn out-killen får skylla sig själv. Dåligt valt ställe.
Nej i det fallet så är det ganska uppenbart att samma teori inte gäller.
varför är det uppenbart? jag tycker det är lika korkat vilket som. 0 säkerthetstänk
varför är det uppenbart? jag tycker det är lika korkat vilket som. 0 säkerthetstänk
Nej i det fallet så är det ganska uppenbart att samma teori inte gäller.
Har du någonsin sett ett race lr vart på en tävling efter Målgång är det mer regel än undantag att man burnar vid en vinst...det gör vi här hemma i sverige med
felet är självklart han som kör på honom bakifrån men som idrotten ser ut idag så förvånar det inte mej om han siktar på killen för att han va en dålig förlorare![]()
Fuck-you-burn out-killen får skylla sig själv. Dåligt valt ställe.
racet är vunnet, han är vinnare o han vill stila lite gran. ser ut att vara realtift rakt där dom kör o kommer ifrån så man tycker ju att killen som kör på han borde ha lite mera uppsickt.
haha ok....
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
gäller samma teori om han hade fått för sig att köra banan åt andra hållet? hade dom andra varigt idioter som krockade med honom då?
Nä kanske inte men i vilket fall som så är det väl börnmannens fel.
tror jag ska ställa mig på motorvägen och börna lite och se om nån jävla idiot kör på mig![]()

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |