Så där ja

Red arrow

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
RSV Mille R
Nu kunde jag inte hålla mig längre. Har hållit imot i 15 år men i helgen sket det sig och man blev hojägare. Så nu är det bara att börja slita för att fixa kortet också. Vi syns på vägarna i sommar fast jag med grön skylt på ryggen.

MVH Pierre

Red arrow skrev:
Nu kunde jag inte hålla mig längre. Har hållit imot i 15 år men i helgen sket det sig och man blev hojägare. Så nu är det bara att börja slita för att fixa kortet också. Vi syns på vägarna i sommar fast jag med grön skylt på ryggen.

MVH Pierre

Du har just valt den rätta vägen! :tummenupp

Se där ja! Bättre sent en aldrig :) Du kommer nog aldrig ångra att du tog det beslutet :banana :banana
Lycka till med körningen och kortet,så syns vi kanske på vägarna i sommar :yoparty
Red arrow skrev:

MVH Pierre

körkortslös

Red arrow skrev:

MVH Pierre

Då får väl jag oxå säga välkommen som är körkortslös.
Vissa tycker ju att det är sunkigt att vara här på sh om man inte har körkort.
Men jag tycker det här är ett bra ställe att få reda på fakta och få ett o annat gott skratt,,,

Lycka till med kortet....... :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back