Så där ja

Red arrow

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Ekeby
Hoj
RSV Mille R
Nu kunde jag inte hålla mig längre. Har hållit imot i 15 år men i helgen sket det sig och man blev hojägare. Så nu är det bara att börja slita för att fixa kortet också. Vi syns på vägarna i sommar fast jag med grön skylt på ryggen.

MVH Pierre
 
Red arrow skrev:
Nu kunde jag inte hålla mig längre. Har hållit imot i 15 år men i helgen sket det sig och man blev hojägare. Så nu är det bara att börja slita för att fixa kortet också. Vi syns på vägarna i sommar fast jag med grön skylt på ryggen.

MVH Pierre


Du har just valt den rätta vägen! :tummenupp
 
Se där ja! Bättre sent en aldrig :) Du kommer nog aldrig ångra att du tog det beslutet :banana :banana
Lycka till med körningen och kortet,så syns vi kanske på vägarna i sommar :yoparty
Red arrow skrev:
Nu kunde jag inte hålla mig längre. Har hållit imot i 15 år men i helgen sket det sig och man blev hojägare. Så nu är det bara att börja slita för att fixa kortet också. Vi syns på vägarna i sommar fast jag med grön skylt på ryggen.

MVH Pierre
 
körkortslös

Red arrow skrev:
Nu kunde jag inte hålla mig längre. Har hållit imot i 15 år men i helgen sket det sig och man blev hojägare. Så nu är det bara att börja slita för att fixa kortet också. Vi syns på vägarna i sommar fast jag med grön skylt på ryggen.

MVH Pierre


Då får väl jag oxå säga välkommen som är körkortslös.
Vissa tycker ju att det är sunkigt att vara här på sh om man inte har körkort.
Men jag tycker det här är ett bra ställe att få reda på fakta och få ett o annat gott skratt,,,

Lycka till med kortet....... :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top