Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biltemas är skräp vad jag har hört, går av när man lindar osv, köp nån annanstans.Tack! Blir till att köpa lite bandage på Biltema i morgon!
Finns risk för rost på rören grund av fuktig väv.
Biltemas är skräp vad jag har hört, går av när man lindar osv, köp nån annanstans.
Man ska tydligen lägga bandagen i blöt innan monteringen och sträcka ordentligt så drar det till sig och sitter som berget sedan, enligt ett tips i någon tidning jag har läst.
Jag tycker att det är snyggt på vissa hojar, men mest känns det som en nödlösning för att dölja ett fult avgassystem (vilket det nog oftast är)
Beror ju på hur rören går, hur monteringen går till har du säkert koll på. Dvs lägga i blöt och sen linda det hårt runt avgassystemet. På en bil kan detta bli klurigt då dragningen av grenrören inte alltid är helt enkel. Men på en motorcykel borde det gå ganska smidigt tycker jag. Kör på! Har man ett tråkigt avgassystem och vill få en lite racigare look kan det ju va kulOk, finns både för- och nackdelar verkar det som. Kanske inte gör det trots allt. Att det är ett helvete att montera kunde jag inte tänka mig, fick för mig att det skulle vara rätt så lättmonterat..
och fukt försvinner av värme kanske?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |