powerglide
Glad amatör
En ngt pessimistisk syn som innebär att det aldrig skulle vara lönt att säga ifrån 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spelar egentligen mindre roll om vi tror att vi kan vinna varje mål.
Har vi musklerna att säga ifrån när ngt är fel ska vi göra det.
Att knyta näven i fickan på svenskt manér funkar liksom inte alls.
Facebook-grupp upplagd.
http://www.facebook.com/groups/1397521653815474
Helt fantastiskt! Det finns en sida som du gärna får länka till på den Facebooksidan. http://www.svmc.se/donera
![]()
Jag saknar ett alternativ i omröstningen: "Jag skulle sätta in pengar om 2 röda om jag hade haft några att avvara."
Jag saknar ett alternativ i omröstningen: "Jag skulle sätta in pengar om 2 röda om jag hade haft några att avvara."
Samla 1000 hojar utanför riksdagshuset i sann fransk upprorsanda och stå där och grilla korv och skandera och berätta om skicket på vägarna, hoten mot motorcyklisterna som trafikverket utgör och deras suspekta beteende där de mörkar livsfarliga vägar och håller entreprenörer om ryggen?
Väldigt bra idé faktiskt. Inga otrevligheter, bara trevliga människor som är trevliga och främst riktar sig till medial uppmärksamhet, men även allmänhetens just genom korv och info.
Blförare är heller inte nöjda med skicket på vägarna, varför inte alliera sig med alla som nyttjar vägarna?
Typ, MC-förare, yrkeschaufförer, taxichaffisar, folk som pendlar etc.
Jag är tyvärr helt värdelös på att arrangera saker, och mtp årstiden behöver det ju hända ganska skitsnart om folk ska ta hojarna dit med, så om någon känner sig hågad att rodda ihop något är jag på att stå där och se bekymrad ut, eller grilla korv eller något annat reaktionärt.![]()
Och jag har för närvarande vare sig hoj eller bil...
Men för att det ska bli som mest effekt/kraftfullt så ska det helst vara någon eller anhörig till någon som råkat illa ut på vägarna pga dåliga vägar. Ganska krasst, men så är det. Vi kan samlas och protestera, men det ger inte lika mycket sympatier och mediastorm om det är anhörig till någon som protesterar.
Tyvärr bör tilläggas.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden