säsongsvslutning för min del

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
ja då vart man 80lappar rikare och en R1-03 fattigare...

denna säsong som va min allra första gick det 1200mil...400mil på min gpz900r sedan 800mil på R1:an.....det kallar ja säsong....speciellt när ja köpte R1:a i juni.... :)

R1 Jonaz skrev:

denna säsong som va min allra första gick det 1200mil...400mil på min gpz900r sedan 800mil på R1:an.....det kallar ja säsong....speciellt när ja köpte R1:a i juni.... :)

Och vad blir det nu då!! :va
Verkar som alla säljer sina REttor...kan inte vara ngn bra hoj........... :hihi

R1 Jonaz skrev:

Fin säsong :tummenupp

Jag var med idag då r1jonaz tafsade vulgärt på diverse retarder hos superbike så man kan bara ana vart det barkar hän :tuttar

Ja Snigel har rätt ...ja va som ett barn i Superbike butiken idag...blev såå kåt att ja åkte dit en gång till på eftermiddagen o taffsade o klämmde på dom stackars brudarna :tuttar Så e det ju som med allt ...det ska hända fort...Så imorgon vid 10.15 så ska man köpa sin första RETARD MONGOBIKE...
Ska bli sååå jävla nice.... :tummenupp

R1 Jonaz skrev:
Ja Snigel har rätt ...ja va som ett barn i Superbike butiken idag...blev såå kåt att ja åkte dit en gång till på eftermiddagen o taffsade o klämmde på dom stackars brudarna :tuttar Så e det ju som med allt ...det ska hända fort...Så imorgon vid 10.15 så ska man köpa sin första RETARD MONGOBIKE...
Ska bli sååå jävla nice.... :tummenupp

Din lyllos!! :tummenupp

Har själv en Duke på gång!! OM nu den inte är såld eller så...

skall alla sporthojsåkare köpa mopeder eller jag menar motader själv har jag köpt en gix med turbo för man kan ju inte köpa en slöare hoj eller? :confused: :D

grön-x skrev:
skall alla sporthojsåkare köpa mopeder eller jag menar motader själv har jag köpt en gix med turbo för man kan ju inte köpa en slöare hoj eller? :confused: :D
Äh löjligt med turbohojjar.......fort rakt fram e la ingen match....ta med din gixxer turbo på en slingrig hojväg så kommer de flesta MOPEDER köra ifrån eller hålla jämn takt med dig... :)

grön-x skrev:

Så att du kan köra ännu fortare ut på åkrarna? :rofl

Förlåt.. kunde inte låta bli..:hihi

R1 Jonaz skrev:

Det här var intressant... hur långt har ni andra kört???
Jag köpte min ducce i juni å har kört 1100mil sen dess :banana

draken! skrev:
Det här var intressant... hur långt har ni andra kört???
Jag köpte min ducce i juni å har kört 1100mil sen dess :banana

Avis man blir...har bara hunnit med knappt 300 mil i år :(
Körde 700 förra året.

Står i valet och kvalet att sälja hlet eller byta till något mer vitaminberikande :)

/BW

Black-Wolf skrev:
Avis man blir...har bara hunnit med knappt 300 mil i år :(
Körde 700 förra året.

Står i valet och kvalet att sälja hlet eller byta till något mer vitaminberikande :)

/BW

Ojdå, 300 mil var deprimerande lite, stackars du :(
Vad är vitaminberikande... apelsiner?... :confused:

draken! skrev:
Ojdå, 300 mil var deprimerande lite, stackars du :(
Vad är vitaminberikande... apelsiner?... :confused:[/QU

Vitaminberikande = Ny hoj :7peta

Å andra sidan är ju inte säsongen slut än...får hoppas på bra väder imorrn :)

/BW

R1 Jonaz skrev:
Äh löjligt med turbohojjar.......fort rakt fram e la ingen match....ta med din gixxer turbo på en slingrig hojväg så kommer de flesta MOPEDER köra ifrån eller hålla jämn takt med dig... :)

Har försäkringspremien ngt med det hela att göra eller är det bara ett genuint motardintresse? Fast å andra sidan, hur jävla skoj e de inte med låg premie

flugan skrev:
Har försäkringspremien ngt med det hela att göra eller är det bara ett genuint motardintresse? Fast å andra sidan, hur jävla skoj e de inte med låg premie

Både och tror jag....
Kollade på en blade -02:a och det billigaste jag fick var 17.590:- halvförs. hos Länsförs.:tummenner

Medans en motard går på 4k-5k helförsäkrad! :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...