Säsongens sista bandag i Anderstorp!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Den 10 oktober har vi säsongsavslutning med Fiver på Anderstorp Raceway! Vi kör mellan 9 och 17, i 3 grupper. En av grupperna kommer att vara licensuppkörning. Pris för bandagen 1200 kr om man föranmäler sej, 1300 om man kommer på drop in.
Anmälan på www.fiver.se

Man kan också gå licenskurs, med teori den 9:e och uppkörning den 10:e. Licenskursen kostar 2300 kr och inkluderar fika på lördagen och lunch på söndagen. Mer info på www.fiver.se

Å jag kommer var bakis på söndagen, kanske skulle kunna komma till kl. 12-13 tiden men inte för 1300:-

vore iof gött att lufta maskinen en sista gång för året :)

Finns det möjlighet till öppen depå om det blir lite folk eller ska licenstagargruppen köra själv oavsett?

Finns det möjlighet till öppen depå om det blir lite folk eller ska licenstagargruppen köra själv oavsett?

Under de obligatoriska momenten kommer licenstagarna att vara själva på banan, resterande tid blir det antagligen öppen depå.

Å jag kommer var bakis på söndagen, kanske skulle kunna komma till kl. 12-13 tiden men inte för 1300:-

vore iof gött att lufta maskinen en sista gång för året :)

Klart att du ska komma dit! har en pokal till dig! tänker själv dra ner, bara förkylningen släpper :ätapiller

Och jag också kanske.
Jag har ContiRaceAttck soft och Pirelli SC2 i garaget. Vad ska man välja när det är lite kallare ?

Jag ska i huvudsak köra lugnt för att köra in motorn och tar med original ljuddämpare.

Det är en bullerdag va? Så det är 95 i förbifart som gäller?

Åh vad jag ser fram emot att köra! Trodde inte jag skulle få någon mer vända på nya pärlan i år, eller kommande 6 månaderna!!!

Jag ska i huvudsak köra lugnt för att köra in motorn och tar med original ljuddämpare.

Det är en bullerdag va? Så det är 95 i förbifart som gäller?

Åh vad jag ser fram emot att köra! Trodde inte jag skulle få någon mer vända på nya pärlan i år, eller kommande 6 månaderna!!!

MOntera på original från början så slipper du göra det när vi andra kör.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla