Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mat kommer man kunna beställa som vanligt antar jag?
Gode gud som ser till mig som banåkare är, säg att det en ledig plats i Gatgrupp är!
Jag vill tjööra imorgon!
Det finns massor av plats över, endast 6 st föranmälda. Vi har 18 st i licensuppkörning.
Kom 2 timmar sent, vad gjorde det när det ändå var minusgrader! Lite krångel med hojen och sedan köra in motor ett par pass. Sedan full mugg. Är nöjd med tiderna jag la (38or om någon undrar) med originaldrevning (varva inte ens ur 5an helt på rakan...) och 3-kantiga däck som gjort sitt.
Ack, nästa gång får det bli indelning i grupper så man slipper dom värsta sniglarna. Hoppas jag inte stod för några fula saker. Blev tajt ett par gånger, men lagom tajt.
6 månader till nästa körning dårå...
De hade tagit bort asfalten, så det här var på lösgrus och is. Samt blockader och diverse pingviner i vägen.2.38 hade jag kört med ena handen bakom ryggen![]()
Hupp... Ett liknande påstående ledde till den här berömda tråden.2.38 hade jag kört med ena handen bakom ryggen![]()
De hade tagit bort asfalten, så det här var på lösgrus och is. Samt blockader och diverse pingviner i vägen.
Hupp... Ett liknande påstående ledde till den här berömda tråden.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=68429
![]()
De hade tagit bort asfalten, så det här var på lösgrus och is. Samt blockader och diverse pingviner i vägen.
V-Gurra bangade ur såklart. Jag anade nästan att du inte hört talas om den tråden, han är en av de ursprungliga SH-trollen. Jag tror att han emellanåt söker på sitt nick, för att se om han blivit omnämnd och fliker in med något spydigtDet var en lång tråd!
Hur gick det vem vann?
Är nöjd med tiderna jag la (38or om någon undrar)
Ack, nästa gång får det bli indelning i grupper så man slipper dom värsta sniglarna...
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |