Säsongens sista bandag i Anderstorp!

Hoppas jag hinner svetsa ihop min bazooka (cbr900 dämpare) på min lilla gix. Då kommer jag och Carro dit ;-)

Gode gud som ser till mig som banåkare är, säg att det en ledig plats i Gatgrupp är! :Bugar

Jag vill tjööra imorgon!

Kom 2 timmar sent, vad gjorde det när det ändå var minusgrader! Lite krångel med hojen och sedan köra in motor ett par pass. Sedan full mugg. Är nöjd med tiderna jag la (38or om någon undrar) med originaldrevning (varva inte ens ur 5an helt på rakan...) och 3-kantiga däck som gjort sitt.

Ack, nästa gång får det bli indelning i grupper så man slipper dom värsta sniglarna. Hoppas jag inte stod för några fula saker. Blev tajt ett par gånger, men lagom tajt. ;)

6 månader till nästa körning dårå...

2.38 hade jag kört med ena handen bakom ryggen :7peta
Kom 2 timmar sent, vad gjorde det när det ändå var minusgrader! Lite krångel med hojen och sedan köra in motor ett par pass. Sedan full mugg. Är nöjd med tiderna jag la (38or om någon undrar) med originaldrevning (varva inte ens ur 5an helt på rakan...) och 3-kantiga däck som gjort sitt.

Ack, nästa gång får det bli indelning i grupper så man slipper dom värsta sniglarna. Hoppas jag inte stod för några fula saker. Blev tajt ett par gånger, men lagom tajt. ;)

6 månader till nästa körning dårå...

De hade tagit bort asfalten, så det här var på lösgrus och is. Samt blockader och diverse pingviner i vägen.

Plus att du bar hojen hemifrån. Sen fick du springa hem och hämta resten. Regnade gjorde det också. Konstant.

Precis som på den gamla goda tiden när män var män och gay betydde glad på engelska.

Last edited:
Det var en lång tråd!
Hur gick det vem vann?
V-Gurra bangade ur såklart. Jag anade nästan att du inte hört talas om den tråden, han är en av de ursprungliga SH-trollen. Jag tror att han emellanåt söker på sitt nick, för att se om han blivit omnämnd och fliker in med något spydigt :D Hade varit roligt om han kommit till Anderstorp... :fyllisar

Jag föreslår du någon lördag korkar upp en flaska och bläddrar igenom hans inlägg. Magknip utlovas.

Ojsan, han fyllde visst år igår. Grattis i efterskott!

Last edited:
...och en annan stod med alla hojjarna i delar (utom WR450'n).
Jaja, hoppas på en bättre säsong 2011.
Bara att inse att säsongen nu officielt är över :näsblod

Vi synes till våren hoppas jag :tummenupp

Är nöjd med tiderna jag la (38or om någon undrar)

Ack, nästa gång får det bli indelning i grupper så man slipper dom värsta sniglarna...

Öhhh,,, fick du fria varv eller vad :tungan tror jag fick sammanlagt 2 fria varv på hela em :död eller så var jag för snäll mot dom andra som vanligt :krama

Visst är det kanon med öppen depå å åka in å ut som man vill, men som idag skulle nog 30 minuterspass varit att föredra ,,,

Tack iaf Fiver å Co för säsongen 2010, haft många roliga dagar under era arrangemang ,,, ser fram emot 2011 :)

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...