Vill ni vara friska så slutar nu köra hoj när det börjar närma sig noll gradigt. Konstanta inflammationer/förkylningar är ingen höjdare.
Det är väl ändå bara att klä på sig¿ Inte haft en sjukdag på över 4 år, om ca 10 min bär det av igen på hojen =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vill ni vara friska så slutar nu köra hoj när det börjar närma sig noll gradigt. Konstanta inflammationer/förkylningar är ingen höjdare.
Ni som kör hela året vad har ni för däck? någon skrev crossdäck men det känns både farligt och olagligt?
Jag kan ha fel men förkylning beror väl på ett virus och inte kyla?
Jag plockade varfall ut hojen igår efter 2 månader i garaget pga länsman lånat mitt körkort. Går hur bra som helst.
Ni som kör hela året vad har ni för däck? någon skrev crossdäck men det känns både farligt och olagligt?
Conti TKC80 är märkta med S & M (Snow and mud), dvs vintermärkning.
haha äh jag vet hur det är, jag har haft rätt grov dyslexi och har tränat hårt för att bli av med så mycket av det som möjligt, men man skriver som sagt fel på vissa saker fortfarande
Men grammatiken är dock inte lika lätt att skylla ifrån sig på dyslexin![]()

Allt handlar om klädsel
Värt varje meter!! Jag kör med mina Hestra Gore-tex skidhandskar när det är lite kyligt. Lite klumpiga men varma.Klart man kan köra fortfarande! Speciellt i Tjockhult, här har det ju varit samma temperaturer i november som en normal aprilmånad
"Det finns inget dåligt väder.." stämmer fortfarande. Jag kör med ett goretexställ från Scott, funkar mycket bra speciellt på hösten. Jag är rätt frusen av mig generellt sett men har man fodret i jackan i kan man köra med t-shirt under ända ner till +2-3 grader, sen börjar det bli dags för en tröja också. Det enda som blir kallt är fingrarna, där är fortfarande mina 15 år gamla Hestrahandskar de bästa jag har. Nån som har ett tips på bra vinterhandskar, de börjar bli rätt slitna...
mvh
Micke
Conti TKC80 är märkta med S & M (Snow and mud), dvs vintermärkning.
25 mil i dag - hälften offroad![]()
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife