Sänkningssats för långa ben

sänkningssats för fotpinnarna är ingen bra ide. Det tar i överallt.
Det låte lite skumt, men det kan funka med racefotpinnar som är lite flyttade bakåt/uppåt. (Beror på var i benet du får kramp)
Benvinkeln blir skarp, men trycket från höften minskar och knät kommer ner lite när foten hamnar längre bak.

Däremot får du kramp i armarna då trycket på dem ökar ist.:D

Skruva dit ett par highway-pegs, skulle ju se stenhårt ut att bli passerad av en sporthojare med badermeinhof-sittställning :D

Only in america

[YOUTUBE-ID]Rdjp0BSW0no[/YOUTUBE-ID]

Har han inte satt dem på fel håll??:va För det första så lär de väl fällas in om man sätter fötterna på dem (tryck bakifrån, med gångjärnet) och för det andra så lär de väl knäckas om man klotar/lutar omkull (tryck framifrån, mot gånjärnet)... Eller är det bara jag som hänger upp mig på det här?:va

Har han inte satt dem på fel håll??:va För det första så lär de väl fällas in om man sätter fötterna på dem (tryck bakifrån, med gångjärnet) och för det andra så lär de väl knäckas om man klotar/lutar omkull (tryck framifrån, mot gånjärnet)... Eller är det bara jag som hänger upp mig på det här?:va

Det är en stolt amerikansk ung man som installerat, dessutom verkar han ju ha fäst dem i de klena skruvarna till vattenpumpen eller nått.
Jag kan hänga upp mig på oräknerliga aspekter trots att det bara är några minuters film, det är ju det som är roligt med filmen! :)

Det var en 749 du provsatt... :arsele

Vi kanske kan lägga i en decimeter stoppning till i din sadel så du kommer upp en bit istället :)

Haha, jag ska lägga in en handduk om röven i skinnstället och prova! :yoparty

Fan, nu skäms jag... kan inte min ducati....

Har du känt efter så att du inte sitter och spänner dig på något vis? Ibland kan det utan att man tänker på det bli så att man sitter och spänner någon del av kroppen. Det i kombination med att man sitter nästan helt still innebär ofelbart att man förr eller senare får ont någonstans.

Prova att sitta i jägarvila eller sitta på huk lika lång tid som det tar att köra 9-10mil och se hur kroppen mår.

Man ska vara avslappnad i kroppen när man kör hoj. :nicka

Det är en stolt amerikansk ung man som installerat, dessutom verkar han ju ha fäst dem i de klena skruvarna till vattenpumpen eller nått.
Jag kan hänga upp mig på oräknerliga aspekter trots att det bara är några minuters film, det är ju det som är roligt med filmen! :)

Så noga tittade jag inte ens:D

Ok, då förstår jag:) Visste inte riktigt om det var det som var poängen med filmen eller om du på allvar tyckte att trådskaparen skulle göra som killen i filmen...:gnissla

"As you can see I'm a very technical guy..."

:rofl

Han har ju dock fäst dem med ett fäste runt ramen, dvs. inte i vattenpumpskruvarna, men ändå, fel väg är de iaf. Gör om, gör rätt.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...