Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
anol skrev:Nån som har någon ide hur man tillverkar ett längre länkage till bakdämparen för att sänka Rettan?
Eller var man kan köpa ett?
(borde göra susen på strippen, har även sett justerbara)
anol skrev:Nån som har någon ide hur man tillverkar ett längre länkage till bakdämparen för att sänka Rettan?
Mito mannen skrev:Är det så smart det? Jag menar, svängradie och köregenskaper lär ju bli lidandes.?
Det jag har sett har vart bananformat så det ser lite invecklat ut att bygga ett. Bättre på ZX9, då är det bara 2 plattjärn som behövs.... Inte för att det hjälper dig kanske. Skicka ett PM till Flåklypa, han brukade låna ett förr, han kan nog berätta hur dom ser ut.Rigge skrev:Men hallå man byter ju när det är rejsdaxDet jag har sett har vart bananformat så det ser lite invecklat ut att bygga ett. Bättre på ZX9, då är det bara 2 plattjärn som behövs.... Inte för att det hjälper dig kanske. Skicka ett PM till Flåklypa, han brukade låna ett förr, han kan nog berätta hur dom ser ut.

Mito mannen skrev:Okej, men det låter ju för fan också omständigt![]()
Åka italiensk 2 taktare måste ju vara 1000ggr omständigare 
här har du killen som har en till salu för ett bra prisanol skrev:Nån som har någon ide hur man tillverkar ett längre länkage till bakdämparen för att sänka Rettan?

Rigge skrev:Vill man vinna kan det va värt 30 minuters meck! :kockoÅka italiensk 2 taktare måste ju vara 1000ggr omständigare
![]()

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”