sover i en Hästens idag...fy satan vad jag/vi söver gött,. Det blev dock inte en blårutig säng.
En rolig sak inträffade när vi var vid en möbelaffär och kikade på sängar, ett par med mckläder (körde HD) kom förbi och tittade varav mannen utropade:
- denna var inte dum alls, riktigt skön, en sådan skulle jag kunna tänka mig, vad säger du?
Frugan provlog: "ja den var helt okej, okej pris verkar det vara också..

tänkte jag..DUX kostar mer än Hästens...
Frugan: Titta 40% får vi också...40% på 12000 för en säng är ju inte farligt.
Nu kunde jag inte hålla mig längre utan sade vänligt och försiktigt..
- Det är nog bara för madrassen.
VAAA nä fy fan så skön var den inte, tänk vad många hotellnätter vi kan få för det priset (priset för sängen var på 80000)....gick med bestämda steg ut från möbelaffären.
Jag och killen kunde inte hålla oss utan låg på sängen och asg..tyckte så synd om dem för de gillade ju verkligen sängen och minen på dem båda när jag "avslöjade" priset för dem var oslagbart.
Eller så var det du som köpte fel modell som inte passade just dina behov
Provade massor med modeller och vissa var direkt obekvämma (sängar är ju ytterst inviduellt), det skiljer en hel del mellan de olika modellerna och märkerna (den vi har är en Superia) men när vi till slut bestämde oss så var vi supernöjda (ett tips är att prova säng utan att säljaren är närvarande så man får tid att verkligen provligga i lugn och ro!). Tog ramsäng för att slippa den irriterande skvarven. Försäljaren berättade att vid köp av ny säng är det inte ovanligt att man får ont i ryggen/känns obekväm, har man fortfarande ont efter några veckor bör man ta kontakt med företaget som sålde och eve byta fasthet/madrass, prova annan kudde etc.
Gött att du är nöjd med Dux:en

men reklammera/kontakta du inte företaget så du blev nöjd?, det är ju i alla fall en hel del pengar man lägger ut.
Swedie: hur har det gått, sovrapport