Nä, nu har det skumpats färdigt. Sover med tjejen i samma säng dårå och när hon rör på sig, eller jag så är det nog att varannan gång så vaknar man. Jag får inte sova ut ordentligt och vaknar mindre nöjd med nattsömnen och vill bara ur sängen för jag tror inte jag kan somna om igen på ett bra sätt.
Vilka sängar rekommenderas? Är Ikea lika bra som alla de där dyra sängarna? Vågar man köpa begagnad? Vill ju inte ha några inpinkade sängar, men det ska vara så billigt som möjligt med så bra kvalite som möjligt.
Det ska vara tvådelad säng med två 90-sängar jämnte varann med överliggande madrass som täcker båda sidor. Inga megafjädrar utan det ska vara så att jag lätt ska kunna hoppa och skrika och för ett jäkligt liv på min sida av sängen utan att störa den andres sömn.
Sängexperter, visa er!
Vart ska jag leta? Gärna i Stockholmsområdet...
Ekonomi: max runt 5000 kr.. inkl allt (ben, madrass osv)
Vilka sängar rekommenderas? Är Ikea lika bra som alla de där dyra sängarna? Vågar man köpa begagnad? Vill ju inte ha några inpinkade sängar, men det ska vara så billigt som möjligt med så bra kvalite som möjligt.
Det ska vara tvådelad säng med två 90-sängar jämnte varann med överliggande madrass som täcker båda sidor. Inga megafjädrar utan det ska vara så att jag lätt ska kunna hoppa och skrika och för ett jäkligt liv på min sida av sängen utan att störa den andres sömn.
Sängexperter, visa er!
Vart ska jag leta? Gärna i Stockholmsområdet...
Ekonomi: max runt 5000 kr.. inkl allt (ben, madrass osv)

, någon som vet vart man kan köpa en sådan