Säljer mitt stjärnskott...

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
ska uppdatera till något med betydligt fler hk....som ni vet är 4kg=1 hk så med tanke på min airbag så behöver jag all kraft som finns tillgänglig på marknaden!! :D

http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=8105

P.s Johan jag vet att detta inte är en annons marknad med jag ville ju ge våra medlemmar första tjing på ett sånt praktexemplar :D D.s

Von Vettet skrev:
ska uppdatera till något med betydligt fler hk....som ni vet är 4kg=1 hk så med tanke på min airbag så behöver jag all kraft som finns tillgänglig på marknaden!! :D

http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=8105

P.s Johan jag vet att detta inte är en annons marknad med jag ville ju ge våra medlemmar första tjing på ett sånt praktexemplar :D D.s

Vad har du nu för kul på G? :tuttar Fastnade du så för min Fazer? :D

nope

TheDude skrev:
Vad har du nu för kul på G? Fastnade du så för min Fazer? :D

nja,visst var den kul att göra stoppie med.kändes lite streetfighter. men som sagt....letar kanske fram en zx10-04 lite småmulad från tyskland...elr nått i den stilen

hm

Napsyl skrev:
Men vettet skall du säja en hoj du inte klotat ännu :D
ja det kan du fethaja......du vet när kg rasar upp på magen så kan man antingen äta sunt och motionera elr så köper man fler hk... :D

Von Vettet skrev:
ja det kan du fethaja......du vet när kg rasar upp på magen så kan man antingen äta sunt och motionera elr så köper man fler hk... :D

Håller med dig där.. satt på Pizzerian o funderade på Lustgas på hojen.

Von Vettet skrev:

fan sluta byta hoj hela tiden Micke!
det är inte hojarna det är fel på!! :rofl

BrInK skrev:
Moahahaha Fån Fettet tror sig kunna kapa varvtider med mera power, men om det är det minsta lilla fukt så dricker han hellre 8 koppar kaffe

:tungan

GSXR1100R skrev:
Moahahaha Fån Fettet tror sig kunna kapa varvtider med mera power, men om det är det minsta lilla fukt så dricker han hellre 8 koppar kaffe

:tungan
va e det för fel på kaffe....?? :va
Dessutom så får du nog definiera det där med "fukt" ?
Vill minnas att det rörde sig om floder som rann utmed banan på knutstorp och då var kaffe och vänner så mycket trevligare alternativ... :D

BrInK skrev:

Nä det har du rätt i Brink. Det har det aldrig varit.Men som du vet så måste man uppdatera sig när man är en person som jagar hk.....så nu blir det att leta en klotad zx10-04 från Tyskland.Sen är det ju bara kul att prova lite nya hojar. :rofl

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back