Säljer mitt stjärnskott...

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
ska uppdatera till något med betydligt fler hk....som ni vet är 4kg=1 hk så med tanke på min airbag så behöver jag all kraft som finns tillgänglig på marknaden!! :D

http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=8105

P.s Johan jag vet att detta inte är en annons marknad med jag ville ju ge våra medlemmar första tjing på ett sånt praktexemplar :D D.s

Von Vettet skrev:
ska uppdatera till något med betydligt fler hk....som ni vet är 4kg=1 hk så med tanke på min airbag så behöver jag all kraft som finns tillgänglig på marknaden!! :D

http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=8105

P.s Johan jag vet att detta inte är en annons marknad med jag ville ju ge våra medlemmar första tjing på ett sånt praktexemplar :D D.s

Vad har du nu för kul på G? :tuttar Fastnade du så för min Fazer? :D

nope

TheDude skrev:
Vad har du nu för kul på G? Fastnade du så för min Fazer? :D

nja,visst var den kul att göra stoppie med.kändes lite streetfighter. men som sagt....letar kanske fram en zx10-04 lite småmulad från tyskland...elr nått i den stilen

hm

Napsyl skrev:
Men vettet skall du säja en hoj du inte klotat ännu :D
ja det kan du fethaja......du vet när kg rasar upp på magen så kan man antingen äta sunt och motionera elr så köper man fler hk... :D

Von Vettet skrev:
ja det kan du fethaja......du vet när kg rasar upp på magen så kan man antingen äta sunt och motionera elr så köper man fler hk... :D

Håller med dig där.. satt på Pizzerian o funderade på Lustgas på hojen.

Von Vettet skrev:

fan sluta byta hoj hela tiden Micke!
det är inte hojarna det är fel på!! :rofl

BrInK skrev:
Moahahaha Fån Fettet tror sig kunna kapa varvtider med mera power, men om det är det minsta lilla fukt så dricker han hellre 8 koppar kaffe

:tungan

GSXR1100R skrev:
Moahahaha Fån Fettet tror sig kunna kapa varvtider med mera power, men om det är det minsta lilla fukt så dricker han hellre 8 koppar kaffe

:tungan
va e det för fel på kaffe....?? :va
Dessutom så får du nog definiera det där med "fukt" ?
Vill minnas att det rörde sig om floder som rann utmed banan på knutstorp och då var kaffe och vänner så mycket trevligare alternativ... :D

BrInK skrev:

Nä det har du rätt i Brink. Det har det aldrig varit.Men som du vet så måste man uppdatera sig när man är en person som jagar hk.....så nu blir det att leta en klotad zx10-04 från Tyskland.Sen är det ju bara kul att prova lite nya hojar. :rofl

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra