Sälja nu eller i vår?

#kgc-folke#

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
z750 08
det är så att jag sak sälja min hojför jag ska ha en nyare nästa säsong.
Tror ni att det har betydlse vad man får för den om man säljer nu eller väntar till våren. tacksam för svar.

Mvh Stoffe

Jag resonerade så att säljer jag den nu och får mindre för den eller vänta tills våren och få mer, men då jag inte kunde ställa av den utan var tvungen att betala försäkringsbolaget ändå, så "tjänade" jag mer på att sälja den för mindre pengar direkt.

Gissningsvis får du kanske lite mer till våren, men då lär väl den du tänkt köpa krupit upp motsvarande i pris..

Har du gött om flis så köp ny nu, å sälj gamlingen till våren så kanske du tjänar en slant.

Åja... bara att slå till på min :)
Billigt och bra.

Tycker hojmarknaden just nu verkar vara helt död.
Beror väl på det tråkiga vädret nu i augusti..

lånar tråden lite

Har min till salu, är svårsålt, förstår det med tanke på vädre och slutet på säsongen etc.

MEN, på blocket finns det massa hojjar, både ktm och husa som har varit ute i flera månader, verkar i regel sjukt svåsålt.

Har ute min för 63k, men om man ser på ktm 640/660/625 04:or så är det inte många som begär över 60k. Tror ni jag får över 60k för min nästa sommar?

//Roger

eftersom du har en så pass ny hoj som en -05 så kan det vara ide att sälja nu...nästa år kommer den vara ett år äldre

Det finns alltid folk som letar hoj, oavsett årstid! Allt beror på modell o pris !

Risken med att vänta blir att om det tar lite tid så kanske du får sitta med den 1 mån eller 2 in på nästa säsong !

/// JOnte ( som fick sin hoj såld igår ) :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...