Tja.
Ska sälja min Honda hornet 98 import, med ca 1900 mil på mätaren. Men det verkar vara lite svårare än jag trodde, så därför tänkte jag nu istället byta in den på en bilfirma och få en billig vinterbil samt pengar imellan.
Men nu e frågan, vad tycker ni att det lägsta priset man ska få för den?? Fattar att man inte får lika mycket nu som till våren men ändå vill man ju inte skänka bort den :-(
Tacksam för svar snarast då jag ska åka och kolla på en bil imorgon.
Ps. Någon som vet någon firma i Skåne som köper in, alt byter in hojar??
MVH Macke
Ska sälja min Honda hornet 98 import, med ca 1900 mil på mätaren. Men det verkar vara lite svårare än jag trodde, så därför tänkte jag nu istället byta in den på en bilfirma och få en billig vinterbil samt pengar imellan.
Men nu e frågan, vad tycker ni att det lägsta priset man ska få för den?? Fattar att man inte får lika mycket nu som till våren men ändå vill man ju inte skänka bort den :-(
Tacksam för svar snarast då jag ska åka och kolla på en bil imorgon.
Ps. Någon som vet någon firma i Skåne som köper in, alt byter in hojar??
MVH Macke
