Sälja hoj, vart??

  • Thread starter Thread starter 2WD
  • Start date Start date

2WD

Gsxf
Gick med
13 Feb 2006
Ort
MALMÖ
Hoj
Suzuki Gsx 600f
Tja.
Ska sälja min Honda hornet 98 import, med ca 1900 mil på mätaren. Men det verkar vara lite svårare än jag trodde, så därför tänkte jag nu istället byta in den på en bilfirma och få en billig vinterbil samt pengar imellan.
Men nu e frågan, vad tycker ni att det lägsta priset man ska få för den?? Fattar att man inte får lika mycket nu som till våren men ändå vill man ju inte skänka bort den :-(

Tacksam för svar snarast då jag ska åka och kolla på en bil imorgon.

Ps. Någon som vet någon firma i Skåne som köper in, alt byter in hojar??

MVH Macke
 
2WD skrev:
2443821 Självklart, men det e ju inte privatpriser som jag är ute efter, utan priset vid inbyte.. men men nu ska jag åka och kolla iaf så vet jag sen.


Inget är "självklart".....hade du skrivit det hade jag inte försökt hjälpa dig....

Men du verkar ha missat att på blocket finns det företag som säljer hojar också, därefter hade du kunnat bedömma ungefärligt pris.

Tog mig ca: 5sec att få fram detta: http://www.blocket.se/li?ca=23_3_s&q=hornet&c=6&w=3&f=c
 
Last edited:
DFMSWEDEN skrev:
2443895 Inget är "självklart".....hade du skrivit det hade jag inte försökt hjälpa dig....

Men du verkar ha missat att på blocket finns det företag som säljer hojar också, därefter hade du kunnat bedömma ungefärligt pris.

Vore allt självklart skulle nog inte ens SH.com existera :3freak
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top