Sälj, köp och bytestråden!

Ajja bajja..
Har herrn slagit i skallen måtro? haha :D

Nu tycker jag nån tar och köper Xt:n så jag hinner köpa mattes först :rolleyes:
Blir det någon ny hoj sen? Eller är det andra projekt på g?
Ja alldeles för många ggr. :crash Kanske så man rent av fått lite vett i skallen. Blir ingen gatreggad hoj som det ser ut just nu iaf.

Jo, det vore nått... men det blir quickshifter o sedan ändra till raceväxlat på min k6:a.. blir billigare.. ;)

Nu håller jag på med den "Kanonfina" busan jag köpte var lite grejer som inte var "Kanonfina".... Så det kommer snart upp annons på repiga o spruckna sidokåpor (vänster) + sving med några grova repor (utan kedjeskydd eftersom den som satt på blev förstörd i frakten). Först ska jag serva färdigt och montera dessa:

View attachment 321014View attachment 321015

Sen är den i mint condition:tummenuppTÖRS du andvända hojen på bana med den framfarten du har :va
Klart du softar ju mest bara när du kör med passagerare :D

Inte en chans att jag kommer gå omkull.. ;)

Hade chansen att få några varv själv på åsen senast, körde in i depån efter ca 13 min när passageraren grymta som ett djur i ejes.. :brynad Efter lite moget övervägande stanna jag i depån, kände att risken var stor att jag skulle ha lite för roligt. Det skulle också varit första gången jag kört nya busan ensam..

Mint condition kommer den vara och det kommer inte bli en glassätar/posör hoj. Nästa säsongen höjjer vi tempot lite till.. :tummenupp

Sen är den i mint condition:tummenuppTÖRS du andvända hojen på bana med den framfarten du har :va
Klart du softar ju mest bara när du kör med passagerare :D

Har en 36" widescreen tjockteve silverfärgad och en tv-bord i björk över, någon som vill hämta det gratis? Annars kastar jag allt.

Har en 36" widescreen tjockteve silverfärgad och en tv-bord i björk över, någon som vill hämta det gratis? Annars kastar jag allt.

Skulle kunna hugga det.
Har en tråkig gammal fyrkantig tv här så den skulle kunna bytas ut haha.
Du kan ju skicka ett pm så kan vi bestämma nån dag / tid

/Charlie

Last edited:
2 st framdäck till salu. Dunlop Sportmax. 120/70-17. 3 mm mönsterdjup på det ena, 2,5 på det andra. Pris: 300 kr för båda.

Bifogat

• framdäck.jpg
    framdäck.jpg
    91.4 KB · Visningar: 64
Last edited:
Tidig julklapp

Helt nytt WII "Chippat" Säljes 2000:- prutat å klart.

Köpes: vinterdäck på fälg till bmw 5-serie. Behöver inte va nå flådigt, bara dom är runda :)

Det börjar bli jobbigt att åka på sommarpuckarna:gnissla

Nackskydd Alpinestars BNS, nyskick, storlek M.
Axelskydd Fox Aiframe, storlek L. Båda rockar tillsammans, slumpas pga nytt överkroppskydd.

1800:- till en lakritsremsa.

/J

Bifogat

• annons.JPG
    annons.JPG
    39.7 KB · Visningar: 54
Jag har en Alpina jag kan byta mot... säg MV F4, 1198R, ZX10R -04/05, R1000 K7 mm eller varför inte Jerkans 1098 plus pengar till moi? ;) Anyone up for it? :)

EDIT: Jääävligt rolig att sladda med i snön btw :näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...