Sälj, köp och bytestråden!

Det är ingen som sitter och klämmer på, och vill bli av med en Nikon D40, eller Canon 400D...?

...kamera shoppad, ramlade över en D40 med en liten fin glugg på för vettiga slantar. :)

ingen som har ett par extra depåstöd som ligger hemma och skräpar för en lite billigare summa?

Shoppa på nu grabbar (och ev tjejer), fråga Rapp om han tyckte det var nå' kul - om ni velar. :hihi

Köp sa ja!! Att köra cross på bana eller köra sporthoj på bana = cross alla dagar! :yoparty Jag står i valet och kvalet om gixxern ska bort eller om den ska få stå i garaget nästa sommar också med någon enstaka luftning :va

• Gilla
Reaktioner: SGM
Köp sa ja!! Att köra cross på bana eller köra sporthoj på bana = cross alla dagar! :yoparty Jag står i valet och kvalet om gixxern ska bort eller om den ska få stå i garaget nästa sommar också med någon enstaka luftning :va

Klart den ska vara kvar.
Blir ännu roligare efter några bankörningar när man börjar få lite tempo :tummenupp

Just nu kan jag bara hålla med men det är för tidigt för att avgöra om det bara är nyhetens behag man känner av. Hade nog gärna kompletterat med en liten banhoj också men gatkörningen är nog det jag saknar minst. Däremot kan jag absolut sakna gemenskapen vid en tisdagssnurr och då menar jag känslan när 20 hojjar glider fram aningen snabbare än tillåtet :rolleyes: på en lagom kurvig väg. Gemenskapen vid fikat är minst lika bra!
Bankörning med cross är minst lika kul som bankörning med hoj men jag har ungefär 5 banor inom 5 mils avstånd och det kostar 100:- istället för 1600:- och man kan köra flera gånger i veckan om man vill.

Som sagt... just nu ångrar jag inte valet att sälja Ninjan och köpa cross. :)

• Gilla
Reaktioner: SGM
WR450 till salu med motardhjul! Fint skick. Pris: 35k. Kolla min profil för bild. Hör av dig för mer info.

Jo, det vore nått... men det blir quickshifter o sedan ändra till raceväxlat på min k6:a.. blir billigare.. ;)

Nu håller jag på med den "Kanonfina" busan jag köpte var lite grejer som inte var "Kanonfina".... Så det kommer snart upp annons på repiga o spruckna sidokåpor (vänster) + sving med några grova repor (utan kedjeskydd eftersom den som satt på blev förstörd i frakten). Först ska jag serva färdigt och montera dessa:

vänster.JPGsvingen.JPG

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...