Sälj din R1-04 till mig =)

Du det är ingen svår fråga. Den är faktiskt väldigt lätt, har du kollat lite f-priser på den hojen!? :mad:

Jag antar helt fräckt att du inte är 60 år och bor i en hydda ute i skogen i norrland? :D

Jo jag har kollar runt lite..hel hamnar jag på nästan 40tkr o halv 28 har jag för mig...e 28 år bor i uppsala.
men funderar på å gå smc kurserna. då blir det 22tkr hel/hel hos folsam för en -04a
Kör du halv å krashpuckar :D

Jo jag har kollar runt lite..hel hamnar jag på nästan 40tkr o halv 28 har jag för mig...e 28 år bor i uppsala.
men funderar på å gå smc kurserna. då blir det 22tkr hel/hel hos folsam för en -04a

Japp! :tummenupp

:huvet

Last edited:

Fördel då att bo i Vaggeryd.:tummenupp Betalar 15600 hel/hel, för BÅDA.:D :D :D

Köpte min R1 04.a för 84 tusen,900 mil.Laddare,cuts på köpet,kraschpuckar.
Dock var den tappad,dock inte i fart.Lite skrapmärke på bakdelen,sving och mycket svag bula i tank.
Det var 2005 , svensksåld , nyligen servad :tummenupp

Monterade system,massa extra extra race grejor,krasch kåpor i gat-version.

Klotade :)

Närmare 2500 mil,återställd till org kåpor.
Allt extra bortplockat.Dock skrapmärke lite här o var på ram o sving,samt den gamla tankbulan och skrapet på org bakkåpan.

2007: sålde den för 75 glada loppor utan det minsta extra,jo kraschpuckar bara.

Skulle dock inte oroa mig för miltalet och mindre blessyrer.

Tappar i pris gör de ändå,men försök hitta en med en massa "godis" till,sånt brukar man inte få så mycket extra för ihopa med hojen.Sälj det löst den gången det blir dax.

Last edited:
Köpte min R1 04.a för 84 tusen,900 mil.Laddare,cuts på köpet,kraschpuckar.
Dock var den tappad,dock inte i fart.Lite skrapmärke på bakdelen,sving och mycket svag bula i tank.
Det var 2005 , svensksåld , nyligen servad :tummenupp

Monterade system,massa extra extra race grejor,krasch kåpor i gat-version.

Klotade :)

Närmare 2500 mil,återställd till org kåpor.
Allt extra bortplockat.Dock skrapmärke lite här o var på ram o sving,samt den gamla tankbulan och skrapet på org bakkåpan.

2007: sålde den för 75 glada loppor utan det minsta extra,jo kraschpuckar bara.

Skulle dock inte oroa mig för miltalet och mindre blessyrer.

Tappar i pris gör de ändå,men försök hitta en med en massa "godis" till,sånt brukar man inte få så mycket extra för ihopa med hojen.Sälj det löst den gången det blir dax.

Låter som du gjort en hyffsad affär där..köpte billigt och sålde till skapligt pris..:tummenupp
Men all godis går ju att köpa sig men de går ju inte me miltalen.:va

Har följt med lite på blocket, var fundersam då jag köpte min i slutet på förra sommaren att de skulle bli billigare under vintern men hittade en -05 R1 800mil, ppc3, slip on, kn filter, justerad i bänk, extra bakdäck för 85000. har inte direkt hittat nån jag hellre skulle köpt efteråt så är nöjd med att man var ute i tid med köpet.

Har följt med lite på blocket, var fundersam då jag köpte min i slutet på förra sommaren att de skulle bli billigare under vintern men hittade en -05 R1 800mil, ppc3, slip on, kn filter, justerad i bänk, extra bakdäck för 85000. har inte direkt hittat nån jag hellre skulle köpt efteråt så är nöjd med att man var ute i tid med köpet.

De va ju ok pris :tummenupp
Jag tänkte oxå köpa en under vintern, men jag har hållt på och renoverat lägenheten så ja va kort me pengar under vintern..men såg några riktigt fina r1or ute under vinter till bra priser..synd att man inte hade pengarna då :huvet

Jag gav 55 K får min R etta-04 inkl ett par spraylackade kraschkåpor och lättskrapade org kåpor och Akra slip on.

De är sällsyntare än den äldre generationens R1:or men jag såg minst 3 st i höstas, det är då man gör bra affär.

Jag hade definitivt satsa på en importerad nu :tummenupp

Jo tack det värmde :tummenupp
Här i sverige verkar det juh dött iaf..säsongen e ju här och jag kan inte tänka mig att folk sitter å håller på hojjen ett tag till om dom vill sälja..

Hur krångligt är det att importera? är det som att importera en bil el?..
Va ska man tänka på? ..blir det samma pris sen på försäkringen som på en svensksåld?
:va

Det är lätt att importera. Ha bara alla handlingar redo. Vad gäller avvikelse från orginal så är e-märkt guld. Miniblinkers, e-godkända slipon o s v. Men allt annat är lite mer godtyckligt....utifrån besiktningsmannens tycke.

Priset på försäkringen blir samma, är det en märkesförsäkring så kräver if att auktoriserad återförsäljare i Sverige utför en kontroll(Har förekommit bedrägerier).
Har dock hört att import får ett lägre värde vid evetuell inlösen...men som sagt, bara hört. Ingen egen erfarenhet.

Som sagts tidigare, det är ett roligt äventyr.....kan ju alltid hänga med lite öl hem oxå..:tummenupp

näe! Tänker inte sälja , men lycka till:tummenupp ,

är riktigt nöjd med min som kommer få en ny kostym nu :rock

Nämen se på fan...de e ju spirit killen :tummenupp

Du hade föreläsning på freseniu förut å polar me martin va? ..då säljer du hojen till mig för kompi pris :D
Har tröttnat på å leta så nu lutar de åt å bli en -06a istället :yoparty

..men ja får se..

Nämen se på fan...de e ju spirit killen :tummenupp

Du hade föreläsning på freseniu förut å polar me martin va? ..då säljer du hojen till mig för kompi pris :D
Har tröttnat på å leta så nu lutar de åt å bli en -06a istället :yoparty

..men ja får se..
haha, yepp, Är föreläsar'n! Men blir ingen försäljning nu!
Min blir nu i -06:ans svarta kostym, med extra *bling* i lacken:D ,

blir grymt att hämta ut från Lelles om 1-2veckor:yoparty

Bifogat

• bikepics-1083243-800.jpg
    bikepics-1083243-800.jpg
    96.5 KB · Visningar: 89
  • bikepics-1058100-800.jpg
    bikepics-1058100-800.jpg
    107.7 KB · Visningar: 81
haha, yepp, Är föreläsar'n! Men blir ingen försäljning nu!
Min blir nu i -06:ans svarta kostym, med extra *bling* i lacken:D ,

blir grymt att hämta ut från Lelles om 1-2veckor:yoparty

sweeeeeeet! så ser 06an ut som ja ska kika på.. http://www.blocket.se/vi/15592739.htm?ca=10_s ..ville igentligen inte lägga mer än 80 för en hoj, men nu blir de blunda, hålla för öronen å handla!:tummenupp
Va får du pröjsa för kåpsetet? :va

sweeeeeeet! så ser 06an ut som ja ska kika på.. http://www.blocket.se/vi/15592739.htm?ca=10_s ..ville igentligen inte lägga mer än 80 för en hoj, men nu blir de blunda, hålla för öronen å handla!:tummenupp
Va får du pröjsa för kåpsetet? :va

Den va riktigt nice.:tummenupp Det är bara att slå till där.:yoparty
Du kommer garanterat att bli nöjd. Jag har kört 30 mil hittills på min 06:a och den är helt underbar att köra.:D :D :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT