Sälj din R1-04 till mig =)

sweeeeeeet! så ser 06an ut som ja ska kika på.. http://www.blocket.se/vi/15592739.htm?ca=10_s ..ville igentligen inte lägga mer än 80 för en hoj, men nu blir de blunda, hålla för öronen å handla!:tummenupp
Va får du pröjsa för kåpsetet? :va
Gillade inte de rosa nitarna, :gnissla Men i övrigt var den snygg!!! Fick hojen påbackad och chaffisen (lastbil) smet:mad: , 2300:- i självrisk. resten står trafikskadeförsäkringsföreningen (långt ord) för. och eftsom det är samma kåpör så graderar jag upp den, sen får väl jag lägga till för lackning av en kåpa, samt montering av Rimstripes, men det blir billigt vet jag! Kommer att kännas som en helt ny hoj för mig:D

Jaja..du har en fin hoj me mycke lullull, men de e ju inte värt så mycke när man säljer. Förstår att du lagt ner tid å pengar..men så e det.
Lycka till me försäljningen:tummenupp ..ja åker å hämtar en hoj imonn me stor säkerhet.

Gillade inte de rosa nitarna, :gnissla Men i övrigt var den snygg!!! Fick hojen påbackad och chaffisen (lastbil) smet:mad: , 2300:- i självrisk. resten står trafikskadeförsäkringsföreningen (långt ord) för. och eftsom det är samma kåpör så graderar jag upp den, sen får väl jag lägga till för lackning av en kåpa, samt montering av Rimstripes, men det blir billigt vet jag! Kommer att kännas som en helt ny hoj för mig:D

Neee gillade inte dom rosa ja heller!! :mad: ..dom åker bort direkt när ja får hem den..om jag nu köper den..funderar på guld eloxerade skruvar + guld krashpuckar och guld koppling å broms å guld stripes..tror du om de ?:va

okok..vilken jävel som smet :mad: ..men du uppgraderar ju hojen nu till ett bra pris :tummenupp ..kan du ju ljuga lite å säga att du köpt en 06 till martin :D

Last edited:
funderar på guld eloxerade skruvar + guld krashpuckar och guld koppling å broms å guld stripes..tror du om de ?:va

Skippa de guldeloxerade skruvarna & broms/kopplingsgreppen & kraschpuckarna. Det är ghey med överstyling på mc!

Däremot blir det bra med guldfärgade fälgstripes!

Skippa de guldeloxerade skruvarna & broms/kopplingsgreppen & kraschpuckarna. Det är ghey med överstyling på mc!

Däremot blir det bra med guldfärgade fälgstripes!

mm..funderar själv oxå om de blir för mycke..men såg en hoj me guld puckar+stripes..den va riktigt läcker..kanske ska nöja mig me de :va

du tycker inte att 95 tusen är dyrt för en 06a som har gått 830 mil?
Två år gammal hoj + att du får en 07a ny för 109.900!

Ja man kan ju undra, alltså jag så en -05 r1 för 99tusen idag!
Helt sjukt. :huvet

..aja, men nu står det en -06a i garaget iaf :tummenupp
..pris: hemligt :D
Ja e jäkligt nöjd me den iaf..sitter på allt som ja önskar mig oxå, förutom kraschpuckar..
Tog en liten sväng me den nyss..liiiiiite halt kanske, men kunde inte låta bli..sen har jag inte suttit på en hoj på 2 år heller så de va lite ovant..kan ju säga direkt att de kommer bli jävligt lugn körning till å börja me..dessutom min första 1000cc..så de blir inte direkt nå wheeelies de första ja gör..inga stoppisar heller..men men för se hur de känns efter 2 månader eller så. hade tänkt åka lite bana oxå för träningens skull...:tummenupp

Får tacka alla som tagit sin tid och kommit me förslag både på tråden och via pm..vi ses i sommar..ja känner inte så många hojåkare här i uppsala..typ 3st, men hoppas lära känna fler under säsongen:)

..aja, men nu står det en -06a i garaget iaf :tummenupp
..Får tacka alla som tagit sin tid och kommit me förslag både på tråden och via pm..vi ses i sommar..ja känner inte så många hojåkare här i uppsala..typ 3st, men hoppas lära känna fler under säsongen:)
Grattis till köpet!:tummenupp Nu blir det 2 svarta här i stan då!, var och kollade in lackjobbet på min i dag, kommer bli bra som fan tror jag!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT