SÖKES....ktm sm

pstrandberg

Major P.Strandberg
Gick med
1 Jul 2003
Ort
lycksele
Hoj
03-ktm 525 exc
söker nu med både ljus och lykta efter en ktm sm,som ska iköpas till vårens lek, inte äldre än oo,
hjälp mej att hitta en...... :7peta
 
Hehe....gör det!
Såg du mig mullra på bakstänkaren och blev sugen i söndags, eller?
Lycka till! det är en skön hoj!
 
pstrandberg skrev:
söker nu med både ljus och lykta efter en ktm sm,som ska iköpas till vårens lek, inte äldre än oo,
hjälp mej att hitta en...... :7peta

Olle Ohlsson på MC-sport Arlanda kan säkert hjälpa dig.
Vet att det står en mkt fin 625:a -02 där.
08-594 307 70
 
pstrandberg skrev:
söker nu med både ljus och lykta efter en ktm sm,som ska iköpas till vårens lek, inte äldre än oo,
hjälp mej att hitta en...... :7peta
Har en polare som jag tror har en 625:a i bra skick som e rätt billig. Kan kolla med honom när jag ser honom om det e intressant.
 
pstrandberg skrev:
hur står sej den jämfört med en ktm i pris,prestandard?
Svårt att säga hur den står sig jämfört med en KTM... Har iofs haft en 625:a och då är den snyggare, smidigare, bättre bromsar (trots att jag köpte KTM-racing kittet (samma som husa)), snabbare. Bättre på allt förutom att du får serva lite mer...

- Johan
 
mr_rockster skrev:
Svårt att säga hur den står sig jämfört med en KTM... Har iofs haft en 625:a och då är den snyggare, smidigare, bättre bromsar (trots att jag köpte KTM-racing kittet (samma som husa)), snabbare. Bättre på allt förutom att du får serva lite mer...

- Johan

Jag är fettrög på att förstå det jag läser så jag måste fråga. Du menar alltså att "den" är husan, den som är snyggare smidigare osv? :)

//@
 
Jag tänkte på huskyn VS KTM 625 (den jag hade). När jag läste det en gång till så menade han nog Bergaren. Men det e samma sak. Snyggare, smidigare, rappare etc. Bromsen var ju samma grejjer på min KTM (KTM racing kitet (beringer) e ju samma som bergarens...)

- Johan

EDIT: Jag är rörig.. Jag menar alltså att jag gillar både Bergaren och Huskyn mer än KTM:en. Det enda som e bättre med KTM:en är att den e mer touring = bekvämare och behöver inte servas så ofta...
 
Ahh..

pstrandberg skrev:
nej de var nog en polare till mej,en zx6r har han
Ja. Vi åkte lite ihop i söndags. snart helg och dags igen om det ligger lite över fryspunkt ute.
 
Jag har en...

pstrandberg skrev:
söker nu med både ljus och lykta efter en ktm sm,som ska iköpas till vårens lek, inte äldre än oo,
hjälp mej att hitta en...... :7peta

Jag har en 640 LC4 prestige -03 som är till salu...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top