SÖKES....ktm sm

pstrandberg

Major P.Strandberg
Gick med
1 Jul 2003
Hoj
03-ktm 525 exc
söker nu med både ljus och lykta efter en ktm sm,som ska iköpas till vårens lek, inte äldre än oo,
hjälp mej att hitta en...... :7peta

Hehe....gör det!
Såg du mig mullra på bakstänkaren och blev sugen i söndags, eller?
Lycka till! det är en skön hoj!

pstrandberg skrev:
söker nu med både ljus och lykta efter en ktm sm,som ska iköpas till vårens lek, inte äldre än oo,

Olle Ohlsson på MC-sport Arlanda kan säkert hjälpa dig.
Vet att det står en mkt fin 625:a -02 där.
08-594 307 70

pstrandberg skrev:
Har en polare som jag tror har en 625:a i bra skick som e rätt billig. Kan kolla med honom när jag ser honom om det e intressant.

pstrandberg skrev:
hur står sej den jämfört med en ktm i pris,prestandard?
Svårt att säga hur den står sig jämfört med en KTM... Har iofs haft en 625:a och då är den snyggare, smidigare, bättre bromsar (trots att jag köpte KTM-racing kittet (samma som husa)), snabbare. Bättre på allt förutom att du får serva lite mer...

- Johan

mr_rockster skrev:
Svårt att säga hur den står sig jämfört med en KTM... Har iofs haft en 625:a och då är den snyggare, smidigare, bättre bromsar (trots att jag köpte KTM-racing kittet (samma som husa)), snabbare. Bättre på allt förutom att du får serva lite mer...

- Johan

Jag är fettrög på att förstå det jag läser så jag måste fråga. Du menar alltså att "den" är husan, den som är snyggare smidigare osv? :)

//@

Jag tänkte på huskyn VS KTM 625 (den jag hade). När jag läste det en gång till så menade han nog Bergaren. Men det e samma sak. Snyggare, smidigare, rappare etc. Bromsen var ju samma grejjer på min KTM (KTM racing kitet (beringer) e ju samma som bergarens...)

- Johan

EDIT: Jag är rörig.. Jag menar alltså att jag gillar både Bergaren och Huskyn mer än KTM:en. Det enda som e bättre med KTM:en är att den e mer touring = bekvämare och behöver inte servas så ofta...

Ahh..

pstrandberg skrev:
nej de var nog en polare till mej,en zx6r har han
Ja. Vi åkte lite ihop i söndags. snart helg och dags igen om det ligger lite över fryspunkt ute.

Jag har en...

pstrandberg skrev:

Jag har en 640 LC4 prestige -03 som är till salu...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman