pstrandberg
Major P.Strandberg
söker nu med både ljus och lykta efter en ktm sm,som ska iköpas till vårens lek, inte äldre än oo,
hjälp mej att hitta en......
hjälp mej att hitta en......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pstrandberg skrev:söker nu med både ljus och lykta efter en ktm sm,som ska iköpas till vårens lek, inte äldre än oo,
hjälp mej att hitta en......![]()
pstrandberg skrev:söker nu med både ljus och lykta efter en ktm sm,som ska iköpas till vårens lek, inte äldre än oo,
Har en polare som jag tror har en 625:a i bra skick som e rätt billig. Kan kolla med honom när jag ser honom om det e intressant.pstrandberg skrev:söker nu med både ljus och lykta efter en ktm sm,som ska iköpas till vårens lek, inte äldre än oo,
SMoto skrev:Hehe....gör det!
Såg du mig mullra på bakstänkaren och blev sugen i söndags, eller?
Lycka till! det är en skön hoj!
mr_rockster skrev:Har en polare som jag tror har en 625:a i bra skick som e rätt billig. Kan kolla med honom när jag ser honom om det e intressant.
Husan GICK fint.. får nog ändra det föressten.. Jag har bara två huskys nu...pstrandberg skrev:hur går husan då?nåt å ha?
mr_rockster skrev:Husan GICK fint.. får nog ändra det föressten.. Jag har bara två huskys nu...
Svårt att säga hur den står sig jämfört med en KTM... Har iofs haft en 625:a och då är den snyggare, smidigare, bättre bromsar (trots att jag köpte KTM-racing kittet (samma som husa)), snabbare. Bättre på allt förutom att du får serva lite mer...pstrandberg skrev:hur står sej den jämfört med en ktm i pris,prestandard?
Dessutom så är SMR570:n BILLIG ny jämfört med t.ex husa om jag inte missminner mig helt.pstrandberg skrev:hur står sej den jämfört med en ktm i pris,prestandard?
mr_rockster skrev:Svårt att säga hur den står sig jämfört med en KTM... Har iofs haft en 625:a och då är den snyggare, smidigare, bättre bromsar (trots att jag köpte KTM-racing kittet (samma som husa)), snabbare. Bättre på allt förutom att du får serva lite mer...
- Johan
Ja. Vi åkte lite ihop i söndags. snart helg och dags igen om det ligger lite över fryspunkt ute.pstrandberg skrev:nej de var nog en polare till mej,en zx6r har han
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT