jesseboy
O med veten sär skrivare
De senaste arbetsintervjuerna jag gått på har jag varit så lugn och avslappnad att jag nästan själv velat anställa mig. Detsamma tycks gälla för dem jag besökt, har gått skitbra.
Nu, however, ville jag kanske för mkt.
Nyss uppflyttade och arbetslösa fick först tjejen jobb, sen blev jag kallad till intervju för en tjänst på ett stort företag, en tjänst som hade mitt namn skrivet all over it.
Och i stället för att vara soft och cool började jag redan 3 dagar innan med nackspärr, orolig mage och skum känsla i kroppen.
De var skittrevliga förstås på intervjun, men jag var inte alls mitt vanliga jag.
Istf att svara tillbakalutat svarade jag stapplande och krystat.
Fan.
Nu vet jag inte, de intervjuar folk i dagarna 2 och återkallar de intressantaste, men hur kan man förlora sin Mojo så plötsligt?
Kanske egenkrav efersom cheyen fick jobb, kanske för att jag så gärna vill...
Fawk.
Nåja, en får se.
Men det vore najs att ha ett jobb iaf.
Nu har jag förslösat nog med tid för alla som ev. skulle kunna tänkas ha orkat läsa detta, så jag slutar i skam.
Skål.
Nu, however, ville jag kanske för mkt.
Nyss uppflyttade och arbetslösa fick först tjejen jobb, sen blev jag kallad till intervju för en tjänst på ett stort företag, en tjänst som hade mitt namn skrivet all over it.
Och i stället för att vara soft och cool började jag redan 3 dagar innan med nackspärr, orolig mage och skum känsla i kroppen.
De var skittrevliga förstås på intervjun, men jag var inte alls mitt vanliga jag.
Istf att svara tillbakalutat svarade jag stapplande och krystat.
Fan.
Nu vet jag inte, de intervjuar folk i dagarna 2 och återkallar de intressantaste, men hur kan man förlora sin Mojo så plötsligt?
Kanske egenkrav efersom cheyen fick jobb, kanske för att jag så gärna vill...
Fawk.
Nåja, en får se.
Men det vore najs att ha ett jobb iaf.
Nu har jag förslösat nog med tid för alla som ev. skulle kunna tänkas ha orkat läsa detta, så jag slutar i skam.
Skål.