Varning okej? Det är inga superäckliga bilder, bara aningen läskigt att några som tydligen körde alldeles för fort, skapar lidande för många andra.
Krasch - del 1
Krasch - del 2
Krasch - del 1
Krasch - del 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lite läskigt det där... Finns ju både fördelar och nackdelar med att köra i grupp... detta var väl nackdelen.Swedie skrev:2041161Varning okej? Det är inga superäckliga bilder, bara aningen läskigt att några som tydligen körde alldeles för fort, skapar lidande för många andra.
Krasch - del 1
Krasch - del 2
Största seriekrocken i Sveriges historia. SkåningarE22 skrev:2041170nästan som hemma i gammla svedala på E22:an i går då..
sandstream skrev:2041502Största seriekrocken i Sveriges historia. Skåningar![]()
![]()
Det är då man ska sänka farten men jag vet av egen erfarenhet att man sällan gör det.stoooffe skrev:2041590Kan säga dig att man såg max 10 m framför bilen där jag åkte, riktigt läskigt.
Ja, det såg lite läskigt ut. Du menar personen i röd jacka?stoooffe skrev:2041590Kan säga dig att man såg max 10 m framför bilen där jag åkte, riktigt läskigt.
Ang denna tråden.
En av dem såg ju ut att vara medvetslös på filmen. Han som låg till höger i slutet av Del 1?
Firefly skrev:2041612Ja, det såg lite läskigt ut. Du menar personen i röd jacka?
sandstream skrev:2041608Det är då man ska sänka farten men jag vet av egen erfarenhet att man sällan gör det.
Vi hade ju två stora seriekrockar här uppe också utanför Märsta så vi kan också ställa till det![]()

Hagberg skrev:2041475Nu blir de inte kul för försäkringsbolagen...

KillerB skrev:2041179Lite läskigt det där... Finns ju både fördelar och nackdelar med att köra i grupp... detta var väl nackdelen.
Gemenskap?elwe skrev:2041875Vilka är fördelarna med att köra i sådana grupper????
Ingen tokholmare kan köra bil... iaf ej på vintern!sandstream skrev:2041608Det är då man ska sänka farten men jag vet av egen erfarenhet att man sällan gör det.
Vi hade ju två stora seriekrockar här uppe också utanför Märsta så vi kan också ställa till det![]()
Hur många var inblandade?sandstream skrev:2041502Största seriekrocken i Sveriges historia. Skåningar![]()
![]()
sandstream skrev:2041911Gemenskap?
Sist jag kollade var människan ett flockdjur och vi gillar att göra saker i små och stora grupper![]()
Orca69 skrev:2042016
Hur många var inblandade?
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller