Rysslandskraschen

nästan som hemma i gammla svedala på E22:an i går då..

Swedie skrev:
2041161 Varning okej? Det är inga superäckliga bilder, bara aningen läskigt att några som tydligen körde alldeles för fort, skapar lidande för många andra.

Krasch - del 1

Krasch - del 2
Lite läskigt det där... Finns ju både fördelar och nackdelar med att köra i grupp... detta var väl nackdelen.

Fyfan ingen härlig krash direkt : / :kryckor
Måste gått åt en jävla massa pengar där.
På bilderna såg det värre ut dock

Härligt att se så många med skinnjacka och jeans :rolleyes:

sandstream skrev:
2041502 Största seriekrocken i Sveriges historia. Skåningar :rolleyes: ;)

Kan säga dig att man såg max 10 m framför bilen där jag åkte, riktigt läskigt.

Ang denna tråden.

En av dem såg ju ut att vara medvetslös på filmen. Han som låg till höger i slutet av Del 1?

stoooffe skrev:
2041590 Kan säga dig att man såg max 10 m framför bilen där jag åkte, riktigt läskigt.
Det är då man ska sänka farten men jag vet av egen erfarenhet att man sällan gör det.
Vi hade ju två stora seriekrockar här uppe också utanför Märsta så vi kan också ställa till det :D

stoooffe skrev:
2041590 Kan säga dig att man såg max 10 m framför bilen där jag åkte, riktigt läskigt.

Ang denna tråden.

En av dem såg ju ut att vara medvetslös på filmen. Han som låg till höger i slutet av Del 1?
Ja, det såg lite läskigt ut. Du menar personen i röd jacka?

sandstream skrev:
2041608 Det är då man ska sänka farten men jag vet av egen erfarenhet att man sällan gör det.
Vi hade ju två stora seriekrockar här uppe också utanför Märsta så vi kan också ställa till det :D

Här verkar ju alla köra lite fortare å kryssa lite mer så fort det blir sämre förutsättningar :huvet

Det verkar ju som att olyckshojarna kör betydligt mycket fortare än alla andra? :va

Hagberg skrev:
2041475 Nu blir de inte kul för försäkringsbolagen...

Mmm, kanske, inte för att jag har fördomar mot våra grannar i öst, men jag bara undrar hur stor andel av dessa cyklar som "lånats" från oss i väst? :va

/PS: Nåja, litet fördomar har jag väl då :näsblod

KillerB skrev:
2041179 Lite läskigt det där... Finns ju både fördelar och nackdelar med att köra i grupp... detta var väl nackdelen.

Vilka är fördelarna med att köra i sådana grupper????

elwe skrev:
2041875 Vilka är fördelarna med att köra i sådana grupper????
Gemenskap?
Sist jag kollade var människan ett flockdjur och vi gillar att göra saker i små och stora grupper :)

sandstream skrev:
2041608 Det är då man ska sänka farten men jag vet av egen erfarenhet att man sällan gör det.
Ingen tokholmare kan köra bil... iaf ej på vintern!

sandstream skrev:
2041911 Gemenskap?
Sist jag kollade var människan ett flockdjur och vi gillar att göra saker i små och stora grupper :)

Köra hoj i stora grupper?? U're kidding, hey?

*/ ?>
Nyheter
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage