Mr.PB
pbracing.se
Jävlar ingen dålig krash 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Börjar bli populärt med seriekrockar nu för tiden, det har ju varit två stycken med nästan 50 bilar inblandade i båda i Stockholmstrakten i år också.wonderwizard skrev:2042482MINST 77 bilar.. strax under 100 personer & 14 allvarligt skadade

sandstream skrev:2041502Största seriekrocken i Sveriges historia. Skåningar![]()
![]()
elwe skrev:2041875Vilka är fördelarna med att köra i sådana grupper????
Precis.Avarage skrev:2042717Extra hjälpande händer, på gott och ont, samt social kontakt!
// Niklas
Kanske en & annan tokholmare också, vem vet.sandstream skrev:2041502Största seriekrocken i Sveriges historia. Skåningar![]()
![]()
sandstream skrev:2041911Gemenskap?
Sist jag kollade var människan ett flockdjur och vi gillar att göra saker i små och stora grupper![]()

Swedie skrev:2041161Varning okej? Det är inga superäckliga bilder, bara aningen läskigt att några som tydligen körde alldeles för fort, skapar lidande för många andra.
Krasch - del 1
Krasch - del 2
E22 skrev:2042800Kanske en & annan tokholmare också, vem vet.
Men det är inte kostigt att det händer.så tjock dimma & folk & fä som stripslimar, dålig ide.
Det versta är väll att det inte är sista gången, för folk lär sig aldrig tydligen.
Så j-a social lär jag aldrig bli så jag förstör mitt körnöje genom att klumpa ihop mig med en massa kluddrövar.sandstream skrev:2041911Gemenskap?
Sist jag kollade var människan ett flockdjur och vi gillar att göra saker i små och stora grupper![]()
Vi skyr Skåne som pesten, att köa bakom deras pensionärer är inte kulWestW skrev:2042711Måste ha varit Stockholmare på semster som orsakade det hela
Xyron skrev:2067341Såfort det kommer en snöflinga i sthlm är det snökaos och det blir 50 bilar i en seriekrock, välkommna till norrland här har vi minsan "snökaos".
Pejo skrev:2067635Den lilla tid ni har barmark så får ni "kaos", ni är helt enkelt inte vana att hantera ordentligt fäste....

elwe skrev:2056923Så j-a social lär jag aldrig bli så jag förstör mitt körnöje genom att klumpa ihop mig med en massa kluddrövar.
Avarage skrev:2068782Vi är alla olika och tur är väl det! Annars hade det antingen varit en himla massa (nästan 250 000st för att vara exakt) motorcyklister som ensamma farit omkring eller så hade vi varit en enda stor klump om lika många!![]()
Oavsett förenas vi av vårat gemensamma intresse!![]()
// Niklas
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller