Video (Ryssland + hoj + bil = krock) Ankan1's hyllningstråd!

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Honda CB500 1998
Här inne kan det då postas videon av typen, korta klipp med idioter som gör burnouts eller står på varvstoppet lite länge, ryssar som inte kan köra, alla andra som inte kan köra, folk som kör ihjäl sig (varför man nu vill posta sånt) och andra olyckor eller allmän idioti.

Kort och gott, en samanställning av alla klipp som Ankan1 och vissa andra personer finner roliga eller utbildande.

Som trådstartare så måste jag ju (motvilligt) börja med att posta så ni får två videos från våran favorit i öst, Rüssland!



Trådnamnet snoddes ifrån Curbs inlägg som ligger som nr 20 i tråden Dålig omkörning på insidan förstör bil. eftersom att det passade så bra.


//W
 
Last edited:

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Hade det inte räckt med "Ryssland = krock" ? :näsblod
 

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Ort
Borås
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Känner mig hedrad:rolleyes:

Edit: Inte för att vi skall behöva ha en sån här tråd (förstår inte det roliga i folk som gör illa sig eller dör) utan för att någon drog tummen ur röven så man slipper se hojar som krockar till höger och vänster så fort man går in på Filmer och Bilder...
 
Last edited:

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Honda CB500 1998
Känner mig hedrad:rolleyes:

Edit: Inte för att vi skall behöva ha en sån här tråd (förstår inte det roliga i folk som gör illa sig eller dör) utan för att någon drog tummen ur röven så man slipper se hojar som krockar till höger och vänster så fort man går in på Filmer och Bilder...

Sant som du säger nu slipper man ju se att hälften av filmerna i filmer och bilder är olyckor eller dödsfall, nu kanske man kan få se det roliga av hojfilmer igen.
 

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Ort
Borås
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Startskottet för denna säsongs "offseason" måste ju ändå vara upproret kring ankjäveln :hihi
 

VS

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Boden
Hoj
Da Buzz
Jag var för några veckor sedan där. Varje kväll på TV rullade det på tubenfilmer med krascher. Man förstår också varför dom har kameror. Bilar i mottrafik som bara slänger sig ut och kräver att man ska flytta på sig. Precis som förr i Polen. Här är skillnaden att det finns inga flyktvägar för hoj eftersom sk "krypfilen" är grus.

Många konstiga incidenter såg man. Värstingen som hände var nog när det var flera kilometer lång kö pga mycket trafik. Kön gick i cirka 20 knyck. Hoj rymdes mellan bilarna och mittlinjen så jag körde då försiktigt om dom i cirka 30-40 knyck. En stor Suv hade då bestämt sig att ta över mottrafikens körbana och brassade då om i cirka hundra knyck :)
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Jag var för några veckor sedan där. Varje kväll på TV rullade det på tubenfilmer med krascher. Man förstår också varför dom har kameror. Bilar i mottrafik som bara slänger sig ut och kräver att man ska flytta på sig. Precis som förr i Polen. Här är skillnaden att det finns inga flyktvägar för hoj eftersom sk "krypfilen" är grus.

Många konstiga incidenter såg man. Värstingen som hände var nog när det var flera kilometer lång kö pga mycket trafik. Kön gick i cirka 20 knyck. Hoj rymdes mellan bilarna och mittlinjen så jag körde då försiktigt om dom i cirka 30-40 knyck. En stor Suv hade då bestämt sig att ta över mottrafikens körbana och brassade då om i cirka hundra knyck :)


låter som göteborgs infartsleder vilken vardag som helst.
 

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Honda CB500 1998
Jag var för några veckor sedan där. Varje kväll på TV rullade det på tubenfilmer med krascher. Man förstår också varför dom har kameror. Bilar i mottrafik som bara slänger sig ut och kräver att man ska flytta på sig. Precis som förr i Polen. Här är skillnaden att det finns inga flyktvägar för hoj eftersom sk "krypfilen" är grus.

Många konstiga incidenter såg man. Värstingen som hände var nog när det var flera kilometer lång kö pga mycket trafik. Kön gick i cirka 20 knyck. Hoj rymdes mellan bilarna och mittlinjen så jag körde då försiktigt om dom i cirka 30-40 knyck. En stor Suv hade då bestämt sig att ta över mottrafikens körbana och brassade då om i cirka hundra knyck :)

Var det PIRI PIRI eller vad fan kanalen heter, det enda som går på den är bilolyckor, fyllisar och halvklädda tjejer :fyllisar ryssland i ett nötskal...
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Var det PIRI PIRI eller vad fan kanalen heter, det enda som går på den är bilolyckor, fyllisar och halvklädda tjejer :fyllisar ryssland i ett nötskal...

Låter som en bättre kanal än valfri svensk dito :)
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top