Bikerbitch
Stolt mamma
korvgubbe skrev:"Tösen" är min flickvän men bilden är "lånad" från en hemsida för en av mc-butikerna i sthlm .. tror f.ö. det är en snubbe på bilden.. *s*
Han hade isåfall vääldigt tighta jeans på sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:"Tösen" är min flickvän men bilden är "lånad" från en hemsida för en av mc-butikerna i sthlm .. tror f.ö. det är en snubbe på bilden.. *s*
TinaTjejen skrev:www.grenmarkracing.se Utanför Uppsala, ligger längs med vägen som går mot Gysinge
http://www.cyclecenter.se/ ligger i Svista.Antar jag att du stött på om du åkt mellan Gävle och Uppsala![]()
Sade att man stöter på den affärn om man åker från Ua till Tierp... inget om vilken sida den ligger på..Lotta skrev:Nja....Kommer man från tierp så ligger cyclecenter till vänster i svista korset, tar man höger i samma korsning och fortsätter den vägen till ett t-kors så ligger Grenmark racing där. En bra bit ifrån Gysinge vägen faktiskt.![]()
TinaTjejen skrev:Sade att man stöter på den affärn om man åker från Ua till Tierp... inget om vilken sida den ligger på..
Det är skyltat från Gysinge vägen till Grenmark. Har aldrig varit hos dem däremot.
Men som sagt, vägbeskrivning finns garanterat på deras hemsidor.
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|