Ryggskydd

TinaTjejen skrev:
www.grenmarkracing.se Utanför Uppsala, ligger längs med vägen som går mot Gysinge

http://www.cyclecenter.se/ ligger i Svista.Antar jag att du stött på om du åkt mellan Gävle och Uppsala :)

Nja....Kommer man från tierp så ligger cyclecenter till vänster i svista korset, tar man höger i samma korsning och fortsätter den vägen till ett t-kors så ligger Grenmark racing där. En bra bit ifrån Gysinge vägen faktiskt. :)

Lotta skrev:
Nja....Kommer man från tierp så ligger cyclecenter till vänster i svista korset, tar man höger i samma korsning och fortsätter den vägen till ett t-kors så ligger Grenmark racing där. En bra bit ifrån Gysinge vägen faktiskt. :)
Sade att man stöter på den affärn om man åker från Ua till Tierp... inget om vilken sida den ligger på..

Det är skyltat från Gysinge vägen till Grenmark. Har aldrig varit hos dem däremot.
Men som sagt, vägbeskrivning finns garanterat på deras hemsidor.

TinaTjejen skrev:
Sade att man stöter på den affärn om man åker från Ua till Tierp... inget om vilken sida den ligger på..

Det är skyltat från Gysinge vägen till Grenmark. Har aldrig varit hos dem däremot.
Men som sagt, vägbeskrivning finns garanterat på deras hemsidor.

Och jag förtydligade bara....eftersom jag är i från Uppsala, har varit på båda ställena och hittar dessutom. :fatta!

Dumt att åka till gysinge vägen för att sedan svänga mot bälinge om man ändå kommer från tierp hållet..... :rolleyes:

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo