Lilla_Tingeling
Världens lyckligaste Ting!!!
Nån som vet om det finns nåt ställe i Uppsala som säljer billiga ryggskydd?
// Lena
// Lena
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer bra det. Funktion framför allt. Kul då att Halvordssons ryggskydd som var bland de billigaste fick bäst i testKrilleTL skrev:Priset är inte det viktiga när det gäller rygg skydd tycker jag
KrilleTL skrev:Priset är inte det viktiga när det gäller rygg skydd tycker jag
Lilla_Tingeling skrev:Nån som vet om det finns nåt ställe i Uppsala som säljer billiga ryggskydd?
// Lena
Lilla_Tingeling skrev:Har man inte mycket pengar så gäller det att hitta prylar som inte kostar allt för mycket...
// Lena
tös, som i dotter???korvgubbe skrev:Efter hjälm så tycker jag ryggskydd är det viktigaste.. snåla inte. Åk till Lelles eller någon annan välsorterad mc-butik och inhandla ett Halvarsson Track. Kostar ca 1200:-
Testvinnare i Bike. Min tös har ett och det verkar riktigt bekvämt och bra! Hon har det när vi kör snowboard oxå så det är smidigt.
Edit1: Det är lättare att leva med ärrad hud än utan ryggrad!

LameViffer skrev:Köp ett begagnat, kolla på blocket. Såg ett för 200kr, det var till salu i dina trakter.
Blocketsökning efter ryggskydd i Uppsala
korvgubbe skrev:Efter hjälm så tycker jag ryggskydd är det viktigaste.. snåla inte. Åk till Lelles eller någon annan välsorterad mc-butik och inhandla ett Halvarsson Track. Kostar ca 1200:-
Testvinnare i Bike. Min tös har ett och det verkar riktigt bekvämt och bra! Hon har det när vi kör snowboard oxå så det är smidigt.
Edit1: Det är lättare att leva med ärrad hud än utan ryggrad!

TinaTjejen skrev:www.Lellesmc.se i Uppsala(beställ inget på postorder utan åk dit och köp!)
www.grenmarkracing.se Utanför Uppsala, ligger längs med vägen som går mot Gysinge
http://www.cyclecenter.se/ ligger i Svista.Antar jag att du stött på om du åkt mellan Gävle och Uppsala![]()
www.sulas.se Ligger längs med 55:an någon mil utanför Uppsala. (Ölsta heter väl bygden där det ligger, tror jag bestämt) var 100%säker att du får RÄTT grejer bara, innan du betalat å gått därifrån
Prova alla märken och ta det som sitter bäst!
UFO har rätt billiga smidiga ryggskydd.. om de är bra vet jag dock inte..
Vassego. Tror att det finns vägbeskrivning på hemsidorna med.. har för mig det iaf.Lilla_Tingeling skrev:Tack för tipsen!
Ska kolla på dom ställena idag när jag åker till Uppsala.
// Lena

Bikerbitch skrev:Snygg rumpa hon har antar att det är din tjej![]()
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|