Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fortfarande nonsens och den som är vid sina sinnens sunda vätskor och läser ditt inlägg inser snabbt varför. Ditt inlägg kan därför lämnas utan avseende.
![]()
Allvarligt talat är varken du eller jag kvalificerade att utröna de juridiska aspekterna av de texter som en tillverkare av ryggskydd låter trycka på vidhängande lappar.
Det intressanta är ju om ryggskyddet är tillräckligt bra, med tanke på att Halvarsson väljer att skriva om ”musklerna” –*inte ryggraden.
Ingen som kan skaffa fram lite handfast information från verkligheten/sjukvården?
Vilket nonsens.
En tillverkare av skyddsutrustning behöver inte garantera att den som använder deras produkter inte blir skadad. Däremot kan man ju, utan risk, beskriva vilka skador som skydden är avsedda att skydda mot.
Nix, inte nonsens ur en juridisk aspekt. Denna text existerar enbart för att man ska ha ryggen fri ( skitvitsigt ) vad gällande stämningar etc.
Man får tänka på att skydden säljs inte enbart till svenskar med sunt förnuft. Det finns folk på andra sidan atlanten också...
Lite kaffe någon?
Henrik
Bara om du har en varningsettikett på koppen som talar om att innehållet är varmt!
http://www.youtube.com/watch?v=UMjYBpC8_58&NR=1
Bara om du har en varningsettikett på koppen som talar om att innehållet är varmt!
http://www.youtube.com/watch?v=UMjYBpC8_58&NR=1
Äntligen! Två puddingar som borrar varandra!![]()
vart förståss mobbad för mitt ryggskydd, men
det tog jag med ro för jag vet att man gör sig lika illa på en custom som en
sporthoj när det går åt helvete.
Korrekt, det är skumgummi. Då ska det inhandlas ett ryggskydd omgående.
Tack för rådet!
Tips på ett bra av mindre variant för en tjej?
köp inte ufo ryggplattan, den köpte jag. jag kan inte röra mig överhuvudtaget med den på, och när man kör så kan knappt sitta på. jag är 162 lång(kort). o provade i vintras ett ryggskydd på lelles mc (dainese) och de var de skönaste jag nånsin testat=)
Aha
Vilket av dem och vilken storlek?Jag är bara 5 cm längre än dig...
Fortfarande nonsens och den som är vid sina sinnens sunda vätskor och läser ditt inlägg inser snabbt varför. Ditt inlägg kan därför lämnas utan avseende.
![]()
Allvarligt talat är varken du eller jag kvalificerade att utröna de juridiska aspekterna av de texter som en tillverkare av ryggskydd låter trycka på vidhängande lappar.
Det intressanta är ju om ryggskyddet är tillräckligt bra, med tanke på att Halvarsson väljer att skriva om ”musklerna” –*inte ryggraden.
Ingen som kan skaffa fram lite handfast information från verkligheten/sjukvården?
Nu har du ju helt fel.
Har du sett amerikanskamanualer för barnvagnar, motorsågar osv. helt sjukt vad det står i dem.
ingen i sina sinnes skulle göra något sådant men det står med för att de inte skall kunna bli stämda för det.
Aha
Vilket av dem och vilken storlek?Jag är bara 5 cm längre än dig...
Ang hårda mot mjuka ryggskydd tror jag att de som visat bäst i test faktiskt oxå är de bästa.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |