dutta
Ny medlem
Hellu!
Hur är det med ryckutjämnare på bakfälgarna t.ex Excel osv. är det extra tillbehör jag hörde en som sa att Ktm har det på vissa motarder? Får man spänna ekrarna ofta om man kör utan ryckutjämnare.../dutta
Hur är det med ryckutjämnare på bakfälgarna t.ex Excel osv. är det extra tillbehör jag hörde en som sa att Ktm har det på vissa motarder? Får man spänna ekrarna ofta om man kör utan ryckutjämnare.../dutta
