Biturbo
Min går i etthundra!
Jag förstår inte problemet.
Ring hyresvärden!?
Ring hyresvärden!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Granntjejen ville inte polisanmäla med risk för att han skulle göra nåt. Värden har hon pratat med om att få ny lgh. Svårt läge för jag har själv inte sett nåt. Snubben ser helt vanlig ut och har gått att prata med när jag mött honom men måste ha psykiska problem alt. droger. Kändes lite creepy kvällen när det hade hänt. Jag känner mig rätt taggad för om han skulle spela högt igen kan jag säga.
Efter att ha läst den här tråden så kan jag bara komma på en sak att säga...
Fy faan va skönt att bo i villa![]()
Men man har endA lite problem med klagande grannar nAr man Ar ute och leker med fordona...InstAmmer..Men man har endA lite problem med klagande grannar nAr man Ar ute och leker med fordona...
Efter att ha läst den här tråden så kan jag bara komma på en sak att säga...
Fy faan va skönt att bo i villa![]()
bor i bostadsrätt.Jag förstår inte problemet.
Ring hyresvärden!?
.Saknar mina gamla dynavoice m85or och naden, sålde dom när jag flytta till lägenhet och skaffa saker mer eller mindre utan bas för att inte störa vid normal volym.Bodde i en förort en gång och tjejen under mig hade fest alla dagar i veckan.
Så en natt när måttet var rågat, klev jag upp och brassade på nån låt med riktigt mycket bas i 15 minuter på fullt.
Det blev inga mer fester efter det, till och med grannarna tackade mig.
Hade fyra såna här då:

Räcker det inte med att ringa störnignsjouren EFTER att man har försökt samtala med grannen så kommer det iaf. kosta puckot några hundra/tusen spänn. Brukar bli en bra bonus på befintlig bakisångest.
Störningsjouren har "pajjat" en del bra fester som jag har varit på![]()

Dagen efter står det två poliser utanför min lägenhet och ringer på. Då jag öppnar frågar dem om det är jag som är xxx osv. Jo, din granne har polisanmält dig för att du har vart nere och knivhotat honom inatt....
Vi hade problemet i föreningen vi bodde i tidigare (Kungsholmen, Sthlm City) att folk klagade till oss i styrelsen att det var ett himla spring i trapphuset under dygnets alla timmar... visade sig att det bedrevs bordellverksamhet i en av lägenheterna.![]()
Läste det där för några år sen. Det var väl ett antal bordeller på Fridhemsgatan då. Kan ha varit runt 2004-2005 nånting va?
Fick ni rabatt?:rolleyesVi hade problemet i föreningen vi bodde i tidigare (Kungsholmen, Sthlm City) att folk klagade till oss i styrelsen att det var ett himla spring i trapphuset under dygnets alla timmar... visade sig att det bedrevs bordellverksamhet i en av lägenheterna.![]()
Bodde i en förort en gång och tjejen under mig hade fest alla dagar i veckan.
Så en natt när måttet var rågat, klev jag upp och brassade på nån låt med riktigt mycket bas i 15 minuter på fullt.
Det blev inga mer fester efter det, till och med grannarna tackade mig.
Hade fyra såna här då:
Åren stämmer men det var inte Fridhemsgatan... men i närheten.
EDIT: Fel av mig, åren stämmer inte alls. det var snarare runt 2006 har jag för mig.
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|