Rullgrus i Fleninge

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
VV eller något annat intelligent "företag" har varit ute och "lagat" vägen genom Fleninge så nu ligger det en massa rullgrus.

Se er för och skulle något hända har jag varit ute och fotat eländet med mobilen både hur det ser ut när det lämnat det och fordonet som sprutat ut "oljegruset". Hoppas det inte behövs som bevis för att någon lägger sig.

VV eller något annat intelligent "företag" har varit ute och "lagat" vägen genom Fleninge så nu ligger det en massa rullgrus.

Se er för och skulle något hända har jag varit ute och fotat eländet med mobilen både hur det ser ut när det lämnat det och fordonet som sprutat ut "oljegruset". Hoppas det inte behövs som bevis för att någon lägger sig.

Då börjas det.

Känns som att skriverierna i tidningarna om VV och SMC:s samarbete är ett
stort jefla skämt och hån mot varje människa som kör hoj.

Ja visst är det fantastiskt av VV att köra ut å sprida skit på kvällstid och utan att varna för det. Jag var ute och sopade bort en del i första kurvan från Hasslarp för de hade de spritt skiten över hela vägen.

Ja visst är det fantastiskt av VV att köra ut å sprida skit på kvällstid och utan att varna för det. Jag var ute och sopade bort en del i första kurvan från Hasslarp för de hade de spritt skiten över hela vägen.

Mmm, smattrade fint i bilen när man skulle till jobb:mad:

tack för tipset!! höl på att lägga mig i den stora kurvan på den gamla "snabba" vägen mellan hyllinge o hasslarp GRUS!

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back