Rullgrus i Fleninge

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
VV eller något annat intelligent "företag" har varit ute och "lagat" vägen genom Fleninge så nu ligger det en massa rullgrus.

Se er för och skulle något hända har jag varit ute och fotat eländet med mobilen både hur det ser ut när det lämnat det och fordonet som sprutat ut "oljegruset". Hoppas det inte behövs som bevis för att någon lägger sig.

VV eller något annat intelligent "företag" har varit ute och "lagat" vägen genom Fleninge så nu ligger det en massa rullgrus.

Se er för och skulle något hända har jag varit ute och fotat eländet med mobilen både hur det ser ut när det lämnat det och fordonet som sprutat ut "oljegruset". Hoppas det inte behövs som bevis för att någon lägger sig.

Då börjas det.

Känns som att skriverierna i tidningarna om VV och SMC:s samarbete är ett
stort jefla skämt och hån mot varje människa som kör hoj.

Ja visst är det fantastiskt av VV att köra ut å sprida skit på kvällstid och utan att varna för det. Jag var ute och sopade bort en del i första kurvan från Hasslarp för de hade de spritt skiten över hela vägen.

Ja visst är det fantastiskt av VV att köra ut å sprida skit på kvällstid och utan att varna för det. Jag var ute och sopade bort en del i första kurvan från Hasslarp för de hade de spritt skiten över hela vägen.

Mmm, smattrade fint i bilen när man skulle till jobb:mad:

tack för tipset!! höl på att lägga mig i den stora kurvan på den gamla "snabba" vägen mellan hyllinge o hasslarp GRUS!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back