Pär
Det var inte jag
min gick ganska lätt, jag började med att släppa på den översta ringen. sen gick det fin fint att spänna förspänningen inte mycket kraft som behövdes ( har en något modad nyckel som e lite längre ).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
min gick ganska lätt, jag började med att släppa på den översta ringen. sen gick det fin fint att spänna förspänningen inte mycket kraft som behövdes ( har en något modad nyckel som e lite längre ).
Hur är eran färddator?
upplever att min har lite svårt att kalkylera rätt snittförbrukning ...
min snitt förbrukning efter en onsdags tur som innebär ganska hård gatåka ligger på 0.67-0.7 l/mil enligt färddatorn..
det lustiga är att jag tankar nästan exakt lika många liter som jag kört mil.. vilket ger i runda slängar ..... mycket riktigt 1l/mil...
hehe he hur tänkte de nu?? var hämtar instrumentet sin data ifrån? ..vilka parametrar mäts ?
kanske är detta charmen med italienska egenheter vad vet jag ?
min aprilia rsv4 fuktar lite i tråget på vänster sida när den stått ett tag bör jag byta trågpackningen ? kände lite på skruvarna dom gick dra lite grann bifogar en bild var det läckt på bilden är det rentorkat View attachment 397959
min aprilia rsv4 fuktar lite i tråget på vänster sida när den stått ett tag bör jag byta trågpackningen ? kände lite på skruvarna dom gick dra lite grann bifogar en bild var det läckt på bilden är det rentorkat View attachment 397959
Hej,
En fråga! Vilket sätt är det bäst att försäkra på? Får man fråga vad ni har för premie samt vilket försäkringsbolag?!
Tacksam för svar!!
//Daniel
har länsförsäkringar helförsäkring 8700 kr för mc då har jag även hem å bil där gör kanske nån krona bor på landet![]()
Eller hur...Men det är ju ingen sporthoj...![]()
har länsförsäkringar helförsäkring 8700 kr för mc då har jag även hem å bil där gör kanske nån krona bor på landet![]()
Hur funkar Rsv4an att åka längre med?
Inga problem, jag åkte från Helsingborg till Nürburgring nonstop och när jag kom fram så tyckte jag det var synd att jag var framme, jag ville åka mer.. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?246887-Med-Aprilia-racing-på-SBK-Nürburgring
Det är väl runt 80-90 mil skulle jag tro, det var endast tankstop den dan..
Oki, de lät ju billigt, antar att område har betydelse också. SKa kolla upp det närmare när de väl beger sig...hmm... en RSV4 eller Tuono? =)
//Daniel
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten