RSV Mille R. Vilken hoj.......

955i skrev:
Freppa, glömt mig? Eller har du bara strukit den från listan?

Förstår om du vill ha en Mille. Har inte själv provat någon men den är nog nice, mer sport än min såklart.

Nope, inte glömt din. Skall vid tillfälle även pröva den samt Speedys Ducce. "fastnade" dock när jag provkörde Millen. *dräggel*

Goffe skrev:
Ta och prova en ZX10R.. hade oxå en mille innan, men vilken skillnad på hojarna.. millen är som en fet gammal traktor i jämförelse..

ZX10R :Bugar

Jobbar på det....det dräller dock inte av provkörningstillfällen av hojar. Men ZX10 verkar trevlig, förutom att den är stor och fet då...

Äh, en 01,02 kan du få för 90'. Och så köper man en GSX750F som touringhoj. Kostar cirka 45'. Mums.

Skulle jag köpa en -04 skulle jag dock inte köpa factoryn.

Vilken fråga....

ALT 2 så klart...

alternativt alt 3.. men det är kaske lite väll mkt penga skyfling i två svarta hål

Silwer skrev:
Varför just en F, försäkringsgrej?

Nope, två skäl:
1: Verkar vara en trevlig (touringhoj)
2: Flickvännen vill ta kort. Går nog att övningsköra på.
Att jag sedan kan mecka det mest basala på en Suzuki skadar ju inte.

Why? Har du nåt annat förslag på touringhoj som är billig?

Värt att veta om Mille R !

-01 och tidigare har ingen skjutsmöjlighet. Det har -02/03.
-03 har Radiellt monterade broms ok och Radiell bromspump.
-03 har Guldiga OZ fälgar...alla andra års mod har blå (som jag föredrar).

Freppa skrev:
Alternativ 3 är en Hayabusa samt en Mille, men eftersom jag är en dålig kapitalist så blir det nog aldrig verklighet....

Jaha då var det verklighet då. Jag är nu ägare till ett av Freppas alternativ 3 :banana

Ska bli kul att prova Millen på bana. förhoppningsvis är den något smidigare än Busan....

Bifogat

• IMG_0919_1.JPG
    IMG_0919_1.JPG
    128.8 KB · Visningar: 155
Last edited:
Den fordonsparken gillar jag! Dock så hade jag nog velat ha en motard/offroad också :)

Göran skrev:
Jaha då var det verklighet då. Jag är nu ägare till ett av Freppas alternativ 3 :banana

Ska bli kul att prova Millen på bana. förhoppningsvis är den något smidigare än Busan....

Kul att vissa kan ha TRE hojar medans jag inte ha råd med EN ynka tvåhjuling.

Bara att gratulera, hade en mille i två underbara veckor tills polaren gav den en omgång som den inte klarade av riktigt. :tummenupp :gnissla

Göran skrev:

Gammal tråd!

jag är inte alls avis! :huvet

Göran:
Millen är ju skrapad:=) jag hade en likadan 2002 förut:=) den blev också skrapad:D

Silwer: Vid tillfället blev det en GSX-R1000 som Oljekyld GSXR sedan köpte av mig. Jag kör enbart bana i år (En GSX-R750 -00 i ERF serien). Vi får se till nästa år.

twinner skrev:
Göran:
Millen är ju skrapad:=) jag hade en likadan 2002 förut:=) den blev också skrapad:D

Japp den är lite skapad, men det är inte jag som har gjort det. Fullständigt oskyldig till allt än så länge. Vi får se efter CSS kursen...

PMR: Jag hade nyligen en TT600, men den sålde jag.

Jag förstår inte vad du ska med en gsxf 750 till? Den är ju ful och totalt intessägande. Jag hade en sån som första hoj, och har aldrig saknat den.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT