DaGaz
Snygg
twinner skrev:utesluter bara rad4orinte twinnarna.
Läste slarvigt

Kastar in lite bonus-spam, ni som inte provat en sport-twin ännu; gör det! och lycka och twinharmini skall fylla era annars så meningslösa liv.

/Pastorn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
twinner skrev:utesluter bara rad4orinte twinnarna.
955i skrev:Freppa, glömt mig? Eller har du bara strukit den från listan?
Förstår om du vill ha en Mille. Har inte själv provat någon men den är nog nice, mer sport än min såklart.
Goffe skrev:Ta och prova en ZX10R.. hade oxå en mille innan, men vilken skillnad på hojarna.. millen är som en fet gammal traktor i jämförelse..
ZX10R![]()
Jejjen skrev:
KAPITALISTSVIN!!!!Freppa skrev:Skall jag köpa en mille, blir det en Mille R, Öhlins är mumma![]()
Freppa skrev:Äh, en 01,02 kan du få för 90'. Och så köper man en GSX750F som touringhoj. Kostar cirka 45'. Mums.
Skulle jag köpa en -04 skulle jag dock inte köpa factoryn.
Silwer skrev:Varför just en F, försäkringsgrej?
Freppa skrev:Alternativ 3 är en Hayabusa samt en Mille, men eftersom jag är en dålig kapitalist så blir det nog aldrig verklighet....
Göran skrev:Jaha då var det verklighet då. Jag är nu ägare till ett av Freppas alternativ 3![]()
Ska bli kul att prova Millen på bana. förhoppningsvis är den något smidigare än Busan....
Göran skrev:Jaha då var det verklighet då. Jag är nu ägare till ett av Freppas alternativ 3![]()
Ska bli kul att prova Millen på bana. förhoppningsvis är den något smidigare än Busan....
twinner skrev:Göran:
Millen är ju skrapad:=) jag hade en likadan 2002 förut:=) den blev också skrapad![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |