Fick igår nöjet att provköra Lunkans RSV Mille R. Heeeeeeerreguuuuud vilken motorcykel. Ni som inte provat en sådan förut bör göra det. Det är verkligen en orgie i välbalanserad hoj. Vibrationerna i styret är dock från helvetet. Efter 15 mil hade jag ingen känsel i mina händer, bara "stickningar".
Så, nu får vi se vad FB säger, men planen är en RSV Mille R att köra lite gata, mycket bana samt en (exempelvis) GSX750F att toura med.
Alternativ 2 är en Hayabusa för touring samt en preppad banhoj.
Alternativ 3 är en Hayabusa samt en Mille, men eftersom jag är en dålig kapitalist så blir det nog aldrig verklighet....
Någon som vet hur IF funkar med utbetalning efter stölder? Jag pratade med FB och de sa att jag inte får ut pengar, men en ny likadan hoj. Hörde ett rykte om (får väl ringa och kontrollera imorgon) att man kan få ut vilken hoj man vill sålänge det är inom den summa man kommer överens om att ens gamla hoj var värd. Understiger det beloppet så får man ut resten i cash, max 20%. Någon som kan bekräfta?
Huvudet snurrar av alla planer.
Måste....köpa....hoj....genast.....argh!!!!!!
/Freppa - inte bara sexuellt förvirrad.
Så, nu får vi se vad FB säger, men planen är en RSV Mille R att köra lite gata, mycket bana samt en (exempelvis) GSX750F att toura med.
Alternativ 2 är en Hayabusa för touring samt en preppad banhoj.
Alternativ 3 är en Hayabusa samt en Mille, men eftersom jag är en dålig kapitalist så blir det nog aldrig verklighet....
Någon som vet hur IF funkar med utbetalning efter stölder? Jag pratade med FB och de sa att jag inte får ut pengar, men en ny likadan hoj. Hörde ett rykte om (får väl ringa och kontrollera imorgon) att man kan få ut vilken hoj man vill sålänge det är inom den summa man kommer överens om att ens gamla hoj var värd. Understiger det beloppet så får man ut resten i cash, max 20%. Någon som kan bekräfta?
Huvudet snurrar av alla planer.
Måste....köpa....hoj....genast.....argh!!!!!!
/Freppa - inte bara sexuellt förvirrad.