Har en RGV250M 91. När jag köpte hojen fick jag med en CDI box som är tillhörande RS250 som sas skulle passa. Frågan är om den ger mer effekt.. hört ska ge 5hk.. men finns det någon nackdel med att montera den typ högre slitage eller nåt eller är det bara bättre i allmänhet.. redan förstått att RS 250 och RGV har mycket gemensamt.
annonsen finns kvar på blocket
Hoppas de SKA va så.. för hårdare gick den... hur vet man om motorn är fräsh egentligen?. han som sålde den "Denis" han visste inte nåt om den typ.. han har inte skruvat med den så. Hur vet jag hur långt kolvarna har gått?.. har inte pengar att byta nu direkt men klart man får punga pengar om man vet att de kommer rasa.
Vad säger att dom är slitna.. man måste kunna se nåt specifikt nån egenskap. typ sot i en viss form eller vad vet jag.. tänkte bara ta loss avgassystemen och titta in så slapp man sabba topppackningen.. det borde väl gå att se in endå.. eller är avgasventilerna ivägen?. dom kanske är stängda när hojen är AV. det låter ju när man vrider om tändningen om de så..