RROT-tråden

Det är inte någon som har påstått det, vad jag sett. Om du syftade på mitt inlägg, så skrev jag ju att jag tycker att "båda typer" (politik och humor, i det aktuella fallet) ska tillåtas. Läs längre än första meningen. Det var en retorisk fråga. Jag menade inte att humor ska förbjudas. Det finns ju inget bättre än humor, eller skarpa genomtänkta inlägg.
Nej jag syftade inte på ditt inlägg, då hade jag citerat det.
Jag har märkt en sån tendens i största allmänhet bara.

Är det bara jag som tycker att radare faktiskt hade tagit sig kragen på senare tid?
Tror det va mattias som bad alla att kramas lite för nån vecka sedan och sen dess tyckte jag att han
sa "tack -det har du rätt i - visst är det så- mm ", en viss attitydförändring.

Är det bara jag som tycker att radare faktiskt hade tagit sig kragen på senare tid?
Tror det va mattias som bad alla att kramas lite för nån vecka sedan och sen dess tyckte jag att han
sa "tack -det har du rätt i - visst är det så- mm ", en viss attitydförändring.

Inte den dagen han blev bannad, då hade han ju länkat in allt möjligt dravel i vanlig ordning oförstående till varför han aldrig får medhåll.

Han blir inte heller välkommen tillbaka förrän han besvarat mina frågor som jag skickat via PM. Han har aktivt valt att inte besvara. Det är enkla frågor, men han ger isåfall upp vem han är. För det verkar inte vara någon som verkligen vet vem han är, och det är även just det som Radare lever på. Enkelheten att dölja sig bakom ett nick.

För det verkar inte vara någon som verkligen vet vem han är, och det är även just det som Radare lever på. Enkelheten att dölja sig bakom ett nick.
Nu råkar jag veta hans riktiga namn och det är lätt rätt att ta reda på om man kollar vad han skrivit under sitt tidigare nick, NyTeknik, men det tycker jag saknar betydelse. Är det möjligt att vara anonym så ska man få vara det. Jag hade personligen hellre sett att alla skrev under sina riktiga namn som man gör på lite mer "seriösa" forum. Det är ju inte direkt några försvarshemligheter vi diskuterar eller missförhållanden inom vården etc.

Fördelen som jag ser det med att skriva under sitt riktiga namn är att man blir tvungen att stå för det man tycker. Det är inte lika lätt att häva ur sig saker bara för att man råkar ha en dålig dag.

Samtidigt förstår jag om en majoritet vill vara anonyma (trots att väldigt få av dem är det).

Som Bearing nämnd vill NyRadare vara provokativ och skapa debatt. Problemet som jag ser det är att han inte tillåter andra att ha en annan åsikt och då blir diskussionerna ofta mest en massa pajkastning. Sen har jag lite svårt att förstår relevansen i att diskutera om Edwards gillar USAs krig i Irak osv, det hör liksom inte hemma i en tråd om MotoGP. Däremot skulle det passa bra i den här tråden.

Jag hade personligen hellre sett att alla skrev under sina riktiga namn som man gör på lite mer "seriösa" forum. Det är ju inte direkt några försvarshemligheter vi diskuterar eller missförhållanden inom vården etc.

Fördelen som jag ser det med att skriva under sitt riktiga namn är att man blir tvungen att stå för det man tycker. Det är inte lika lätt att häva ur sig saker bara för att man råkar ha en dålig dag.

Samtidigt förstår jag om en majoritet vill vara anonyma (trots att väldigt få av dem är det).

Jag vill kunna vara anonym om jag vill det, i alla fall så att det inte går att lista ut ens bostadsadress m.m.
Annars så håller jag med dig om att det skulle vara bättre om det var mer personligt så man fick stå för vad man tyckte.

Lite synd är att vi inte skulle ha skojare som "IvanDrago", även om det är en ploj-profil så garvar man rätt skönt när han droppar en rysk-svensk mening.

Jag tycker vi bannar alla dåliga människor och behåller dom bra! Alla är med på det?

//Jens

AloS-0uCAAAgFHF.jpg:large

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna