ozto
Testförare
Med ett nytt beggat bakdäck och en arg Håkan som lovat att köra ifrån mig så ligger 59rna i esset och väntar. Drake i dag ska det gå undan
![]()
björn
Jasså är det idag det kommer hända?
Ska bli spännande att se vem som blir först...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Med ett nytt beggat bakdäck och en arg Håkan som lovat att köra ifrån mig så ligger 59rna i esset och väntar. Drake i dag ska det gå undan
![]()
björn
Jasså är det idag det kommer hända?
Ska bli spännande att se vem som blir först...![]()
tja du har ju en viss vana att ligga lite före... men jag känner att jag hittar den berömda i esset i dag, någon som vet om göran kommer ha igång tidtaginigen i dag med?
björn

tja du har ju en viss vana att ligga lite före... men jag känner att jag hittar den berömda i esset i dag, någon som vet om göran kommer ha igång tidtaginigen i dag med?
björn
![]()
björn
Sorry Björn, men Håkan är på väg till västkusten, han kanske kan peppa dej via telefon![]()

Jag kan visa Björn spåret runt annars..![]()
Jag kan visa Björn spåret runt annars..![]()
Sorry Björn, men Håkan är på väg till västkusten, han kanske kan peppa dej via telefon![]()
Du kommer hitta din tid i esset ellet i torparn....
Vill du att vi ställer ut skamkärran redan innan så du snabbt kan lasta själv?![]()
![]()
Nån som vet hur det gick med björn.e?
Kraschade han illa? Var?3093340Nån som vet hur det gick med björn.e?
Kraschade han illa? Var?
Kraschade han illa? Var?
Ut ur esset...
Ja det var nog en rejäl smäll..in i räcket
Nära skjuter ingen hare1,00,00

Hoppas verkligen att det gick bra för honom.
Hoppas det gick bra för björn.e
Lyckades få ner mina tider ganska bra efter byte av olja i framgaffeln, detta var andra riktiga körningen på Sviestad i år så förhoppningsvis förbättrar det sig ytterligare. Ber om ursäkt ifall jag gjorde några hårda omkörningar, måste hålla farten uppe på gunghästen.

Ut ur esset, jag gissar på high-sider. Jag kom strax efter, såg ett stort dammoln och en hoj som studsade upp mot himlen och björn.e gled ut i gräset och låg stilla. Ambulansen hämtade honom men sedan såg jag honom sitta på en bänk bredvid, så han borde vara hyfsat OK.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |