RR Träning Sviestad 2007

I was thinking maybe I was gonna try to ride some. Håll undan för den röda mopeden med nummer 27 på. Reglementsvidriga siffror och allt. :mad:

Edit: Det kommer att bli hårt. Jävelskit-sege ska fan med.

Looking good för tisdag. Chefen på jobbet tyckte det var ok och det verkar positivt här hemma också. :)

Premiär kommande tisdag. Det ska bli härligt att få lufta skinnstället för första gången på nio månader. Även i år har jag kraschförbud. Det gick inte att fästa stödhjul från barnens cyklar på enkelsvingen till min Honda så jag får helt enkelt köra långsamt istället.

Chefen på jobbet...
Har du fler?

;)

Angående den förestående tisdagen på Sviestad med så gott som garanterat kanonväder känns det som för massa år sedan då kompisarna skulle göra något ovanligt kul och man själv skulle iväg till någon släkting, på söndagsmiddag eller inte fick vara ute lika sent som de andra.

:gråta

Last edited:
2989610 Om du ska ner till Linkeboda på tisdag, så kanske du kan ta med min C-tek laddare från Sviestad och kasta av i Strängnäs på vägen hem??? :tummenupp
Jag kommer samåka med Teddy via Sthlm så då känns Strängnäs som en liten omväg, annars hade jag gärna gjort det.

Undrar om jag kan lura på någon min jour på tisdag så jag kan ner och brumma lite till.

Jag kommer samåka med Teddy via Sthlm så då känns Strängnäs som en liten omväg, annars hade jag gärna gjort det.

Ok! Typiskt...

Finns det någon som åker förbi Strängnäs som kan tänka sig att ta med sig den?

Eller Någon stockholmsbo som kan ta med den hem. Jag jobbar i STHLM och kan komma förbi och hämta den i stort sett vart som helst i stockholmsområdet dagen efter...

2989723 Ok! Typiskt...

Finns det någon som åker förbi Strängnäs som kan tänka sig att ta med sig den?

Eller Någon stockholmsbo som kan ta med den hem. Jag jobbar i STHLM och kan komma förbi och hämta den i stort sett vart som helst i stockholmsområdet dagen efter...
Då kan ju Teddy ta den till Sthlm.

2989849 Har du hojen på Sviestad eller har Teddy slutat med sitt minimalistiska upplägg?
Därför att det är trevligare med samåkning än att sitat och skumpa själv. Jag har en Mercedes Vito skåpbil som jag kan låna så vi ska smeak in våra hojar id en. :)

Har du hojen på Sviestad eller har Teddy slutat med sitt minimalistiska upplägg?
Åh nej då, tvärt om, han ska få Lektion 1 i Feng Teddy. Gustav ska låna en Mercedes Vito som jag lär honom packa minimalt. En hoj surrad med ett spännband, ett par hjul med regndäck, en verktygslåda, en jeepdunk och en bag med personlig utrustning. Nästa tisdag får han Lektion 2, att sätta i rätt munstycken redan hemma i garaget. :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti